Klacht Media Markt: Klacht over mijn Notebook 14,6-16,7 HP

# 191153
Ali

Op 12 september 2015 heb ik bij media markt tilburg een notebook gekocht voor mijn dochter. Toen ik de notebook had gekocht heeft mijn dochter er plezier van gehad, maar in het begin van 2016 tot nu is de notebook al 4x stuk gegaan en terug gestuurd naar de winkel en die hebben het gerepareerd, maar hij blijft stuk gaan. En er werd geen oplossing gezocht in de tussentijd dat de notebook werd gemaakt. mijn dochter heeft een goede notebook nodig voor haar studie en wordt hier heel boos om. Ik zou graag een nieuwe notebook willen want elke keer als die stuk is moet ik naar de winkel. er wordt niet gezocht naar een oplossing.

Ik zou graag een nieuwe Notebook willen omdat dit in belang is van mij dochter want zij zit steeds zonder notebook die zij nodig heeft voor school. en elke keer als die stuk gaat moet het gerepareerd worden en dan zit zij zonder notebook. Hoop graag dat jullie hier iets mee gaan doen. graag een snelle reactie

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de notebook al meerdere malen defect is geweest. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas was u op dat moment niet thuis. Graag zouden wij van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Helaas hebben wij tot op heden geen reactie van u ontvangen. Indien wij geen reactie van u ontvangen kunnen wij uw klacht helaas niet in behandeling nemen. Wij vernemen graag wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?