Klacht Media Markt: Klacht over mobiel LG L7

Klachtnummer
# 58431
Gebruiker
Ya
Datum
12 reacties

Details

De klacht

In april 2013 heb ik de LG l7 smartphone gekocht, welke naar behoren niet normaal functioneert. Het toestel heb ik daarom al ruim 4 maanden geelden ter reparatie aangeboden bij de Media Markt filiaal waar ik dit toestel heb gekocht. De eerste 2 keren dat ik het toestel ter reparatie heb gesteld is er een software update gedaan. Dit heeft tevergeefs niet geholpen. Ik heb het toestel een 3e keer ter reparatie aangeboden en kreeg te horen dat de fabrikant geen defect heeft gevonden. In totaal ben ik nu al 8 weken ( 2 maanden) mobielloos en er is geen oplossing aangeboden. Ik ben nu nog steeds eigenaar van een ondeugdelijk toestel.

De oplossing

Aangezien mijn mobiel nog ruim binnen de garantie valt, het niet gerepareerd kan worden en er geen oplossing is aangeboden binnen een redelijk termijn (!) verwacht ik mijn aankoopbedrag terug of een eventuele tegoedbon ter waarde van de telefoon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

12 reacties

  1. Auteur
    Ya
    Datum
    Filiaal: Media Markt Heerlen
  2. Auteur
    Ya
    Datum
    Net te horen gekregen van Media Markt Heerlen dat er na een duurtest geen defect is gevonden, wat op mij heel erg ongeloofwaardig overkomt omdat ik wel met het defect te kampen heb. Zo word dus met klanten omgegaan, geen oplossing na alle tijd en moeite die ik er in heb gestoken. Totaal niet tevreden dus.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/nevrouw Youssra, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Heerlen. Uw klacht wordt door Media Markt Heerlen in behandeling genomen en wordt inhoudelijk door hen beantwoord. Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Heerlen. Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Ya
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,
    Na een paar dagen gewacht te hebben, heb ik alsnog niks gehoord van Media Markt Heerlen. Krijg ik nog iets te horen?
    MV
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Youssra, Het spijt me te horen dat er nog geen contact met u is opgenomen. Ik heb mijn collega's van Media Markt Heerlen verzocht om vandaag contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  6. Auteur
    Ya
    Datum
    Geachte Mevrouw Zandhuis,
    Ik kan u laten weten dat Media Markt alwéér geen contact met mij heeft opgenomen....Ik krijg dit steeds te horen maar hoor zelf niks van de filiaal. Hoe komt dit? Word er überhaupt nog contact met mij opgenomen? Raak een beetje ongeduldig.Bedankt alvast,
    MVG
  7. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Youssra, Van mijn collega bij Media Markt Heerlen heb ik vernomen dat er inmiddels telefonisch contact is geweest en dat u bent uitgenodigd om naar de vestiging te komen met uw toestel. Ik verneem graag of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld zodra u bij Media Markt Heerlen bent geweest. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  8. Auteur
    Ya
    Datum
    Mevrouw Zandhuis,Ik ben vandaag meteen na Media Markt Heerlen gegaan. Gisteren aan de telefoon werd mij gezegd dat als Media Markt het probleem kon zien dat ik dan mijn geld of eventuele vergoeding zou krijgen. Helaas bleek dat dus niet zo te zijn nadat ik vandaag geweest ben. Ik heb screenshots en video's als bewijs laten zien, aan wel 4 medewerkers! Alle medewerkers zagen inderdaad dat dit niet hoort. Maar konden volgens hun niks doen... (ik ga hieronder verder)
  9. Auteur
    Ya
    Datum
    Nadat ik het heel vaak heb uitgelegd wat nou het probleem is en vind dat dit niet zo hoort, kon men mij alweer niet helpen! De enige optie was volgens hun, wéér opsturen voor de 4e keer. Ik een telefoon nodig voor mijn werk, dus dat word een probleem voor mij. Alsnog opgestuurd, maar er is een hele grote kans volgens Media Markt Heerlen dat er geen defect gevonden zal worden. Terwijl ik wel de filmpjes heb laten zien als bewijs!
    Ik ben nog steeds erg ontevreden.
    MVG,
    Y
  10. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Youssra, Het spijt me te horen dat u nog steeds ontevreden bent. Ik begrijp dat het heel vervelend is dat u ervaart dat uw toestel niet naar behoren functioneert maar dat het defect niet optreedt bij het reparatiecentrum of aan de servicebalie van de Media Markt. Wij kunnen alleen een oplossing aanbieden als het defect wordt waargenomen door het reparatiecentrum van LG of door onze medewerkers aan de servicebalie. Ik begrip dat uw toestel door Media Markt Heerlen is opgestuurd voor een second opinion. Ik stel voor om de bevindingen van tweede reparatiecentrum af te wachten. Media Markt Heerlen zal contact met u opnemen om de bevindingen van het reparatiecentrum door te spreken zodra het onderzoek is afgerond. Ik verneem te zijner tijd graag van u of de klacht is afgehandeld. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  11. Auteur
    Ya
    Datum
    Na maar liefst 4 keer opsturen, super lang gewacht te hebben, steeds maar aan het lijntje gehouden te worden, is er alweer geen oplossing aangegeven, ik heb zelfs als bewijs filmpjes laten zien !!! Dit is belachelijk, slechtste service die ik ooit heb gehad! Ik heb de telefoon bij de media markt gekocht, net bij LG servicecentrum, dus mm moet mij een oplossing aanbieden en niet LG, hoe de oplossig tot stand komt tussen mm en lg ligt niet aan de consument!
  12. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Youssra, Wat vervelend te horen dat uw klacht nog niet naar tevredenheid is opgelost. Naar aanleiding van uw bericht heb ik Media Markt Heerlen gevraagd nogmaals contact met u op te lossen en de bevindingen van het reparatiecentrum te bespreken. Ik verneem graag van u of u nog vragen heeft nadat Media Markt Heerlen contact met u heeft gehad. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?