Klacht Media Markt: Klacht Senseo quadrant

Berber

reeds jaren klant en nu een klacht over de Senseo quadrant, altijd fan geweest van deze machine, maar deze is zeer slecht.
Media markt rekent hoge kosten , wij gebben wel het serienr maar ze weten niet hoe oud.
Wij denken dat deze net buiten garantie is.
Slechte machine voor het geld na de goede Senseo,s
Alleen met bon kunnen we terecht.
De media markt is er voor iedereen.

apparaat altijd goed onderhouden, maar geeft bijna geen koffie.
Graag juiste reparatie, apparaat is echt nog te jong om te vervangen zoals andere apparaten.

Media Markt
    Geache heer Nijdam,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen uw Senseo problemen vertoond. Aan der hand van uw gegevens heb ik uit ons systeem herleid dat u de Senseo op 23-04-11 heeft aangeschaft. De garantie (en economische levensduur) op de Senseo is twee jaar, inhoudend dat deze anderhalf jaar buiten de garantie bevindt. Het is mogelijk uw product ter reparatie aan te bieden. Echter dient u er rekening mee te houden de reparatiekosten voor herstel niet worden gedekt met garantie maar voor eigen rekening zijn. Na onderzoek bij het geautoriseerde service center worden reparatiekosten kenbaar gemaakt door middel van een prijsopgave .Graag zie ik uw reactie tegemoet of u de Senseo ter reparatie wilt aanbieden bij Media Markt.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?