Klacht Media Markt: Klacht Senseo quadrant

Klachtnummer
# 81354
Gebruiker
Berber
Datum
1 reactie

Details

De klacht

reeds jaren klant en nu een klacht over de Senseo quadrant, altijd fan geweest van deze machine, maar deze is zeer slecht.
Media markt rekent hoge kosten , wij gebben wel het serienr maar ze weten niet hoe oud.
Wij denken dat deze net buiten garantie is.
Slechte machine voor het geld na de goede Senseo,s
Alleen met bon kunnen we terecht.
De media markt is er voor iedereen.

De oplossing

apparaat altijd goed onderhouden, maar geeft bijna geen koffie.
Graag juiste reparatie, apparaat is echt nog te jong om te vervangen zoals andere apparaten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geache heer Nijdam,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen uw Senseo problemen vertoond. Aan der hand van uw gegevens heb ik uit ons systeem herleid dat u de Senseo op 23-04-11 heeft aangeschaft. De garantie (en economische levensduur) op de Senseo is twee jaar, inhoudend dat deze anderhalf jaar buiten de garantie bevindt. Het is mogelijk uw product ter reparatie aan te bieden. Echter dient u er rekening mee te houden de reparatiekosten voor herstel niet worden gedekt met garantie maar voor eigen rekening zijn. Na onderzoek bij het geautoriseerde service center worden reparatiekosten kenbaar gemaakt door middel van een prijsopgave .Graag zie ik uw reactie tegemoet of u de Senseo ter reparatie wilt aanbieden bij Media Markt.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen