Opgelost door Media Markt: klantenservice Arnhem telefonisch niet bereikbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 61599
Gebruiker
zisa
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Tot 2 maal toe klantenservice gebeld omdat ik wil weten hoe het met mijn bestelling uit de webshop staat. Watch Dogs voor de Xbox one op 26 mei besteld en betaald maar nu is hij van de site en ook geen mail gehad. Zou 27 mei leverbaar zijn. Na 2 x ruim 5 minuten in de wacht te hebbeb gestaan en ruim 3 minuten het overgaan van de telefoon aangehoord te hebben word de verbinding verbroken!
De game is vanaf vandaag overal verkrijgbaar. Dus ik ga er maar naar toe om mijn geld terug te halen en hem ergens anders te kopen.
Zeer slechte service!

De oplossing

Opnemen bij de klantenservice en als iets niet leverbaar is of nog geen datum bekend dit ook vermelden op de site zodat je niet voor niets geld overmaakt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    zisa
    Datum
    Kom net uit de winkel. Geen geld terug want de verwachte leverdatum is vandaag de 27e mei en de " dag is nog lang" volgens de niet vriendelijke mederwerker. Met de webshop hebben zij niets te maken. Vreemd, Mediamarkt is toch Mediamarkt?
    Ik zal de dag afwachten en heb ik vandaag geen mail dat de game er is dan sta ik er morgen op dat ik mijn geld terug krijg! Want dan is het een niet na gekomen afspraak en heb ik er wettelijk gezien recht op wegens niet geleverde diensten
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ratelband,
    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet is uitgeleverd, hiervoor bieden wij u de welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Erik de Wit
    Media Markt Online Klachtenafhandeling
  3. Auteur
    zisa
    Datum
    Vanochtend een mail ontvangen met excuses. De game is nog niet leverbaar. Kon de bestelling annuleren en het geld word terug gestort.
    Jammer dat je dit soort dingen via klachtenkompas moet doen!
    H3t zou klantvriendelijker zijn om dit direct met de winkel zelf op te kunnen lossen.
    Ik wil ook nog even kwijt dat Mediamarkt de wet overtreed i.v.m. de betaling. Zij mogen niet het hele aankoopbedrag vooruit laten betalen! Misschien een tip voor andere. Afsluiten klacht gebeurd na ontvangst geld.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ratelband,
    Bedankt voor uw reactie.
    Het is fijn te vernemen dat alles tot dusver is afgehandeld, ondanks dat u niet geheel tevreden bent met de uitkomst.
    Wij zien graag uw reactie tegemoet zodra u het aankoopbedrag heeft ontvangen.
    Met vriendelijke groet,
    Erik de Wit
    Media Markt Online Klachtenafhandeling
  5. Auteur
    zisa
    Datum
    Net het bedrag binnen dus netjes op tijd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zisa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?