Klacht Media Markt: Klantenservice belooft en praat onzin: weet niet waar ze het over hebben en schepen je af.

Danoess

De mediamarkt heeft een actie bij aankoop van een HP laptop t/m 1 september Microsoft office thuisgebruik & HP Envy printer cadeau. Ik wil een bepaald type laptop bestellen, waar deze actie bij vermeld staat. In het winkelwagentje op de site krijg ik wél de printer gratis, maar maar 10 euro korting op Microsoft ipv helemaal gratis. Het eerste contact met de klantenservice mediamarkt was okee, ze gingen kijken naar de storing en zou later op de dag opgelost zijn. Dit was niet zo, eind middag gebeld: het is in de avond opgelost. Was niet zo. Donderdagochtend gebeld: wordt opgelost, vanmiddag. In de middag gekeken, niet opgelost weer gebeld: wordt vanavond opgelost. Vrijdagochtend: nog steeds niet opgelost. Ik bel de klantenservice. Het antwoord: 'HP heeft er zelf voor gekozen om maar op bepaalde modellen die volledige korting te geven, als u op de witte versie klikt krijgt u wel de volledige korting'. Mijn antwoord: het is hetzelfde model, maar een andere kleur dan zou de korting gewoon hetzelfde moeten zijn. Daarnaast is de witte uitverkocht. Mevrouw kon mij niet uitleggen waarom HP gekozen zou hebben voor de ene kleur wel compleet gratis Microsoft erbij en de andere niet.
Ik ben zelf naar de mediamarkt in het centrum gegaan en heb dit probleem voorgelegd aan personeel van HP (in de mediamarkt) waar mijn zus van de week precies zo'n zelfde laptop had gekocht maar in een andere kleur (de kleur die ik wilde was alleen online te verkrijgen). Deze meneer heeft mij heel goed geholpen en gezegd dat het onzin is wat de klantenservice zegt en zij waarschijnlijk niet weten waar ze het over hebben. De actie geldt namelijk op álle laptops van HP. Deze meneer heeft mij uiteindelijk de beloofde korting kunnen geven door het af te laten betalen in de winkel. Hij heeft hier persoonlijk op toegezien.
Belachelijk dus dat je als klant constant iets wordt beloofd, maar dit niet waargemaakt wordt en je hier 3 dagen mee bezig bent. Vervolgens wordt je afgescheept met het bericht dat HP hier zelf voor gekozen zou hebben, terwijl personeel van HP in de winkel zegt dat dit klinkklare onzin is. Ik heb 0 vertrouwen meer in de klantenservice van Mediamarkt en vind dat ze niet over de juiste kennis beschikken. Daarnaast vind ik het geen service dat ik er zelf 5/6 keer achterna moet bellen voor een halfbakken antwoord. HP personeel in de winkel: dikke pluim. Mediamarkt klantenservice: schaam je.

- Zorg dat je personeel op de hoogte is en scheep mensen niet af met een halfbakken antwoord
Er zijn voor mij meerdere mensen geweest die uiteindelijk wel de laptop online hebben gekocht zónder de korting die ze zouden moeten krijgen (de aantallen op de site liepen namelijk terug). Ik vind dit ronduit schandalig. Over de rug van mensen geld verdienen terwijl HP duidelijk aangeeft dat de korting op alle laptops geldt en Klantenservice Mediamarkt het fout heeft. Ik voel me bedrogen.
- Ik zou graag een excuses ontvangen voor het misleidend werken

Ook een klacht indienen over Media Markt?