Opgelost door Media Markt: Klantenservice en winkel Arnhem telefonisch niet bereikbaar. Hoofdkantoor gebeld, ze hebben opgehangen.

geg

Ik probeer al 3 dagen contact te krijgen met de klantenservice n.a.v. een bestelling uit de webshop, maar helaas op welk tijdstip ik ook bel en hoelang ik ook wacht er wordt niet opgenomen. Uiteindelijk heb ik naar het hoofdkantoor gebeld, de mevrouw aan de telefoon zei dat ze van de boekhouding was en dat ik naar een nummer in Duitsland moet bellen. Toen ik haar om een nummer vroeg, heeft ze opgehangen.
Het geld is al van mijn rekening af, maar ik heb geen flauw idee of mijn bestelling (mobiele telefoon) wel wordt geleverd ( op de site stond zolang de voorraad strekt). Inmiddels is de actie ook van de site afgehaald.

Ik wil weten of mijn bestelling in behandeling is genomen. Als het product niet leverbaar is wil ik dit zsm weten en mijn geld terug, zodat ik voor Vaderdag nog iets kan kopen!!!

Media Markt
    Geachte meneer/mevrouw Aydin,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Online.Uw klacht zal door een medewerker van Media Markt online in behandeling worden genomen.
    Zij reageren vandaag inhoudelijk op uw klacht of nemen eventueel contact met u op wanneer er aanvullende informatie nodig is.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
    geg
    Ik ben zoals beloofd vandaag gebeld door één van de medewerkers. Zij erkennen het probleem en zeggen dat dit al 2 weken speelt. Er heeft een aanbieding op de site gestaan, die niet meer leverbaar is. Het bedrag is weer overgemaakt op mijn rekening en ik krijg een tegoedbon van 20 euro 'om het weer goed te maken'.
    Fijn dat het zo snel afgehandeld kon worden, want schrok natuurlijk wel na de reacties die ik gelezen had over mediamarkt.

geg

Ook een klacht indienen over Media Markt?