Klacht Media Markt: Klantenservice is beneden alle peil en escaleren is onmogelijk

J.M. Verhoef

Ik ben sinds 13-01-2020 bezig om mijn cadeaukaart te verzilveren. Tot op heden zonder enig succes.

Het gaat als volgt:
Stel een vraag aan de klantenservice
Je ontvangt een mail met de belofte om binnen VIJF werkdagen te reageren. Binnen VIJF werkdagen krijg je de reactie dat de mail doorgezet is naar de juiste afdeling. Dan volgt er soms nog een mail met: We zijn je niet vergeten Antwoord dagen later: de kaart is gewoon geldig. Naar de website en geprobeerd, helaas.
Mail gestuurd en je ontvangt een mail met de belofte om binnen VIJF werkdagen te reageren. Binnen VIJF werkdagen krijg je de reactie dat de mail doorgezet is naar de juiste afdeling. Antwoord: kaart is geldig.
Op eigen initiatief een kopie van de kaart gemaild en ja hoor: Binnen VIJF werkdagen........., het traject van wachten begint opnieuw.
Antwoord: Kaart geldig.
Enzovoorts, enzovoorts, enzovoorts

Om het nog erger te maken wordt er niet eens gereageerd op een mail met daarin de vermelding ERNSTIGE KLACHT

Per vandaag zijn er TWINTIG mailtjes heen en weer verstuurd om dit op te lossen.
Het gaat hier om:
Incident: 200113-⁠044164
Incident: 200201-022980
Incident: 200221-⁠046401
Incident: 200320-019435

LOS HET OP

Ook een klacht indienen over Media Markt?