Klacht Media Markt: Klantenservice is beneden alle peil en escaleren is onmogelijk

Klachtnummer
# 433902
Gebruiker
J.M. Verhoef
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben sinds 13-01-2020 bezig om mijn cadeaukaart te verzilveren. Tot op heden zonder enig succes.

Het gaat als volgt:
Stel een vraag aan de klantenservice
Je ontvangt een mail met de belofte om binnen VIJF werkdagen te reageren. Binnen VIJF werkdagen krijg je de reactie dat de mail doorgezet is naar de juiste afdeling. Dan volgt er soms nog een mail met: We zijn je niet vergeten Antwoord dagen later: de kaart is gewoon geldig. Naar de website en geprobeerd, helaas.
Mail gestuurd en je ontvangt een mail met de belofte om binnen VIJF werkdagen te reageren. Binnen VIJF werkdagen krijg je de reactie dat de mail doorgezet is naar de juiste afdeling. Antwoord: kaart is geldig.
Op eigen initiatief een kopie van de kaart gemaild en ja hoor: Binnen VIJF werkdagen........., het traject van wachten begint opnieuw.
Antwoord: Kaart geldig.
Enzovoorts, enzovoorts, enzovoorts

Om het nog erger te maken wordt er niet eens gereageerd op een mail met daarin de vermelding ERNSTIGE KLACHT

Per vandaag zijn er TWINTIG mailtjes heen en weer verstuurd om dit op te lossen.
Het gaat hier om:
Incident: 200113-⁠044164
Incident: 200201-022980
Incident: 200221-⁠046401
Incident: 200320-019435

Gewenste oplossing

LOS HET OP

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen