Klacht Media Markt: klantonvriendelijk

Klachtnummer
# 323424
Gebruiker
Jan Verheijen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Was om 10.00 vanmorgen bij de mediamarkt in Roermond deze was nog niet open ! na 5 minuten nog steeds niet open kreeg de indruk dat het personeel het weinig kon schelen dat er mensen voor de deur stonden ,heb toen op de deur getikt en naar mijn horloge gewezen er werd gesommeerd rustig te wachten heb dit beantwoord met mijn vinger volgens mij was het 8 minuten over 10 toen de deur openging
er hangt zo`n negatief sfeertje en het licht dat er is krijg ik spontaan hoofdpijn van
ik vindt het jammer dat zulke organisatie zo`n instelling heeft (machtsvertoon) mijn bood-schap je bent gek als je naar de mediamarkt gaat
volgens mij doen jullie hier niets mee ,maar dit moest ik even kwijt
wees gegroet

De oplossing

ga er mee aan de slag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de vestiging van uw voorkeur niet op de aangegeven openingstijd haar deuren heeft geopend.
    Uw klacht zullen wij aan deze vestiging voorleggen met het verzoek deze in behandeling te nemen en hierover contact met u op te nemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.
  2. Auteur
    Jan Verheijen
    Datum
    oke
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Terugkomend van op uw klacht.

    Vanuit MediaMarkt Roermond hebben wij een terugkoppeling ontvangen over de vertraagde opening van deze vestiging op 21 september 2018.

    Als gevolg van een probleem met de kassa heeft de vestiging besloten iets later open te gaan, zodat dit probleem eerst verholpen kon worden.

    De vestiging zal in het vervolg de communicatie aanpassen mocht deze situatie zich nogmaals voordoen.

    Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen