Klacht Media Markt: Klantvriendelijk??

Klachtnummer
# 269912
Gebruiker
avvd
Datum
6 reacties

Details

De klacht

In 2015 klacht ingediend en na maanden herhaald. Geen antwoord.
In 2016 tot 2 maal toe hierover gereclameerd en in 2017 tot nu toe 1 maal.
Nog steeds geen enkele reactie.

De oplossing

reactie!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken om uw klacht te bespreken, helaas zonder succes. Wij vernemen graag wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben zojuist geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, willen wij u vragen om uw klacht met alle gegevens te delen middels een reactie op dit bericht.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  3. Auteur
    avvd
    Datum
    Ook hier weer: er wordt niet geluisterd.
    Bereikbaar tussen 12.00 en 13.00 uur en na 16.00 uur

    Mijn klacht: klacht ingediend in 2015; nummer teruggekregen, dus klacht is ontvangen. Na maanden hierop gereageerd: geen enkel antwoord hoe dan ook.

    In 2016 wederom de klacht ingediend; ook hierop een code teruggekregen en wederom na maanden een reminder verstuurd.
    Ook in begin 2017 een reminder verstuurd. En tot op heden geen enkele reactie!!!!

    Nu via klachtenkompas komt er wel een reactie, maar buiten de opgegeven tijden.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben zojuist geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, willen wij u vragen om uw klacht met alle gegevens te delen middels een reactie op dit bericht.

    In afwachting van uw reactie
  5. Auteur
    avvd
    Datum
    Lieg niet!!!!!

  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Zoals telefonisch aangegeven hebben wij u 3 keer geprobeerd te bellen tussen 12.30 uur en 13.00 uur, helaas zonder succes. Wij ontvangen graag de mail communicatie die u heeft gehad met onze klantenservice. Zodra wij alles hebben ontvangen, zetten wij uw klacht door naar de MediaMarkt in Amsterdam-West.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen