Klacht Media Markt: Klote service geen retour garantie

Klachtnummer
# 489179
Gebruiker
Mediamarkt slechtste service
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb oortjes gekocht van Sony met de garantie dat wanneer ze echt niet bevielen dat ze retour konden. Aangekomen bij de balie in Leeuwarden werd mij vertelt dat ze niet retour konden omdat het een hygiëne product zou zijn. Belachelijk!! Zo heb ik ze niet gekocht. Er was alleen 1 optie en dan moest ik de oortjes zelf opsturen naar Sony zodat Sony ze retour konden nemen. Dat kost mij dan dus geld. Dit is echt van de zotte. Wat een vreselijke service, ik kom er nooit weer!! Deze goede klant zijn ze kwijt.

De oplossing

De oortjes retourneren zodat ik oortjes kan kopen waar ik wel iets aan heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen