Opgelost door Media Markt: Koelkast besteld 3 februari, betaald en niet geleverd.

CS

3 februari tijdens BTW actie koelkast besteld en betaald via IDEAL. Helaas krijg ik geen bevestiging. Ik maak daar meteen melding van en krijg de volgende dag te horen dat het bij IT afdeling ligt. Vervolgens hoor ik 20 dagen niets van ze en heb ik in de tussentijd al meerdere keren contact opgenomen waar mijn geld en waar mijn koelkast is. Hier wordt allemaal niets mee gedaan. Ik krijg vandaag out of the blue eindelijk een bevestiging van mijn bestelling en daarna een annulering, lees zonder dit met mij te overleggen. Ik bel op en doe mijn verhaal voor de 10de keer en krijg te horen dat de koelkast niet meer leverbaar is. Ik ben echt flabbergasted over de manier hoe een professioneel bedrijf als mediamarkt met zijn klanten omgaat. Onacceptabel in mijn optiek.

- een passend voorstel mbt compensatie voor het lange wachten en vasthouden van mijn geld waardoor ik nu al 23 met een oude koelkast zit die uitvalt en een goed alternatief wat ik ipv de bestelde koelkast kan bestellen en de korting meteen berekenen en niet weer eerst betalen en dan 30 min in de wacht staan om te crediteren. Dus:

- Compensatie / extra korting ivm vasthouden van mijn geld en niet leveren
- Alternatief voor niet leverbare koelkast, niet mijn fout dat deze niet meer leverbaar is!

SERVICE GEVEN!!!!!

Media Markt
    Geachte mevrouw Scheepmaker,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken. Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat u tot op heden niets gehoord heeft over uw bestelling en deze vandaag plotseling gecanceld is zonder overleg. Hiervoor onze excuses. Graag zouden wij telefonisch in contact willen komen met u om tot een oplossing te komen. Wij vernemen graag wanneer u telefonisch bereikbaar bent.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    CS
    Ik ben nu te bereiken. Dank u wel.
    Media Markt
    Geachte mevrouw Scheepmaker,
    Bedankt voor uw reactie. Zojuist heb ik u telefonisch gesproken over uw bestelling. Zoals afgesproken zullen wij voor u opzoek gaan naar een goed alternatief. Deze middag zal ik u per mail de bevestiging sturen van ons telefoongesprek waarin ik de alternatieven bij u voor leg en u tegemoed zal komen voor het ongemak. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    CS
    Beste Andrea, bedankt voor de moeite en hoe jullie mij uiteindelijk tegemoet gekomen zijn. Blij dat deze site bestaat en ik eindelijk met competente mensen heb kunnen communiceren over mijn probleem.Mvg,
    Uiteindelijk gewenste oplossing gekregen

CS

Ook een klacht indienen over Media Markt?