Klacht Media Markt: Koelkast gekocht bij media markt maar ik krijg een koelkast met deukjes en krasjes.

Iyantur

Koelkast en gasfornuis besteld,gasfornuis werd netjes ingeleverd maar de koelkast was te zwaar voor de jongens dus maar andere dag brengen door grote jongens de probleem was koelkast werd uit zijn verpakking uit gehaald voor de deur neer gezed dan weer terug in de vrachtwagen dus maar volgende dag brengen door grote jongens,koelkast ingeleverd met krasjes en deukjes toen ik het zag ik werd razend gelijk mediamarkt gebeld moest foto's maken en opsturen wtf?al mij vleeswaren en voedsel is bedorven en nu?mediamark zou naar de foto's gaan bekijken en dan pas gaan ze beslissen really?ik heb er voor betaald en krijg een beschadigde koelkast voor terug en nu maar afwachten, ik ben razend!!

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat uw koelkast met schade is geleverd.

Uw klacht hebben wij inmiddels voorgelegd aan MediaMarkt Rotterdam Centrum met het verzoek deze in behandeling te nemen en contact met u op te nemen om deze inhoudelijk te bespreken.

Hopende u hiermee van dienst te zijn.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?