Klacht Media Markt: Koelkast is na drie weken nog steeds niet geleverd!

Youssra.

Drie weken geleden een koelkast besteld! Elke keer krijg ik geen bericht over de levertijden, als ik bel wordt er gezegd dat dit zsm wordt opgepakt. Ondertussen al drie weken verder. Er is een alternatief aangeboden, deze zou deze week binnenkomen, nadat ik heb gebeld om te vragen waar de koelkast blijft wordt er weer gezegd dat hij niet leverbaar is!! Telefonisch word ik niet juist geholpen en mijn klacht die ik heb ingediend bij de mediamarkt krijgt geen gehoor!

Ik wil een koelkast ontvangen die morgen al leverbaar is!

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch met u besproken vinden we het erg vervelend te moeten dat de door u bestelde koelkast drie weken na de besteldatum nog niet geleverd is.
    Op dit moment nemen wij contact op met alle betrokken afdelingen om na te gaan wanneer uw koelkast op voorraad komt.

Zoals telefonisch besproken nemen wij hierover morgen opnieuw contact met u op.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

Mw. N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Gister en vandaag hebben wij getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes.
    De door u bestelde koelkast is reeds door ons magazijn ontvangen en overgedragen aan onze vervoerder.

Onze vervoerder heeft aangegeven deze vandaag bij u af te leveren. U heeft hier als het goed is per e-mail een tijdsindicatie voor ontvangen.

Graag vernemen wij van u zodra de levering heeft plaatsgevonden.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?