Klacht Media Markt: Koelkast is na drie weken nog steeds niet geleverd!

Klachtnummer
# 264481
Gebruiker
Youssra.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Drie weken geleden een koelkast besteld! Elke keer krijg ik geen bericht over de levertijden, als ik bel wordt er gezegd dat dit zsm wordt opgepakt. Ondertussen al drie weken verder. Er is een alternatief aangeboden, deze zou deze week binnenkomen, nadat ik heb gebeld om te vragen waar de koelkast blijft wordt er weer gezegd dat hij niet leverbaar is!! Telefonisch word ik niet juist geholpen en mijn klacht die ik heb ingediend bij de mediamarkt krijgt geen gehoor!

De oplossing

Ik wil een koelkast ontvangen die morgen al leverbaar is!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Zoals telefonisch met u besproken vinden we het erg vervelend te moeten dat de door u bestelde koelkast drie weken na de besteldatum nog niet geleverd is.
    Op dit moment nemen wij contact op met alle betrokken afdelingen om na te gaan wanneer uw koelkast op voorraad komt.

    Zoals telefonisch besproken nemen wij hierover morgen opnieuw contact met u op.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.



  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Gister en vandaag hebben wij getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes.
    De door u bestelde koelkast is reeds door ons magazijn ontvangen en overgedragen aan onze vervoerder.

    Onze vervoerder heeft aangegeven deze vandaag bij u af te leveren. U heeft hier als het goed is per e-mail een tijdsindicatie voor ontvangen.

    Graag vernemen wij van u zodra de levering heeft plaatsgevonden.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen