Opgelost door Media Markt: Koelkast Mediamarkt word over de grond gesleept in het trappenhuis. Beschadigd

kristanvdbrink

Ik heb een koelkast besteld bij Media Markt tijdens de Vakantie Gekte Actie voor een super prijs! (op=op). Voor 474 euro de BOSCH KGE39VL4A met de adviesprijs van 749,00 op Bosch zijn website. Dus een super deal!

PostNL Extra@home kwam deze 11-06-2018 bezorgen... De verpakking viel uit elkaar tijdens het bezorgen/brengen naar mijn appartement. Ze sleepte de koelkast nu over de grond in het trappenhuis zonder verpakkingsmateriaal. (foto's bijgevoegd) Natuurlijk raakte die daardoor beschadigd. Toen de koelkast eenmaal binnen stond (in de woonkamer). Wilde de bezorger het karton/piepschuim niet mee terugnemen. Waarschijnlijk omdat ik dan de schade duidelijk kon zien. Na enige moeite nam het toch mee. En inderdaad schade dat kon niet anders. De bezorger wilde de koelkast niet gelijk terug meenemen ik moest Media Markt maar bellen. Ik liep even later naar beneden/buiten en constateerde dat overal in het trappenhuis verpakkingsmateriaal lag en piepschuim. Wat een stelletje amateurs dat PostNL Extra@home... Zonde van de koelkast ook.

Mediamarkt gebeld (11-06-2018). Ben benieuwd hoe zijn dit gaan oplossen. De Koelkast die ik had besteld hebben zij niet meer op voorraad. Zelf heb ik helemaal geen koelkast wat de situatie vervelend maakt. Ze hebben nog wel dezelfde koelkast in 2 andere kleuren op voorraad Zilver-Inox & Wit. De een is 50 euro duurder en de ander 50 euro goedkoper. De Zilver-Inox lijkt het meeste op degene die ik had besteld. Ze zijn nu aan het uitzoeken of ze de KGE39VL4A opnieuw kunnen leveren. Anders zou ik graag de Zilver-Inox versie willen hebben. Ik ben zelfs bereid om 50 euro extra te betalen. Ik heb nog geen antwoord gehad van Mediamarkt. De beschadigde koelkast zouden ze vrijdag 15 juni komen ophalen als het lukt.

Een nieuwe KGE39VL4A en anders dezelfde koelkast in de Zilver-Inox kleur. Ik ben zelfs bereid om 50 euro extra te betalen.

Bijlagen

kristanvdbrink
    Mediamarkt even gebeld omtrent de status. Zij geven aan dezelfde koelkast in een andere kleur te willen leveren namelijk de Zilver-Inox zonder bijbetaling van mij kant. Deze koelkast is namelijk 50 euro duurder dan degene die ik had besteld. De collega die ik sprak gaat proberen ervoor te zorgen dat de oude koelkast vrijdag 15-juni word opgehaald en de nieuwe gelijk word bezorgd. Wanneer dit geregeld is sluit ik deze klacht als Geweldig Opgelost!!!

Ik zie veel negatieve klachten over Media Markt op deze website maar ik vind dat ze mijn probleem super goed opgelost hebben (kan ik eigenlijk pas vrijdag zeggen). En de klantenservice heeft mij uitstekend geholpen en waren erg vriendelijk en meelevend. (Ook is het fijn dat ze zo laat nog te bereiken zijn op hun telefoonnummer)

Top Media Markt! Dat betekend dat ik andere producten ook nog steeds bij jullie zou kopen. En ik moet er nog veel kopen na het kopen van mijn eerste huisje!

Ik ben benieuwd vrijdag als het uitkomt voor jullie!
    kristanvdbrink
    Mediamarkt belt mij vandaag opeens. Dat ze het op een andere manier moeten oplossen. De medewerker vertelde mij dat ze de beschadigde koelkast morgen wel gewoon komen ophalen. Maar de nieuwe Zilver-Inox versie niet gelijk kunnen leveren. Ze willen nu eerst de beschadigde koelkast ophalen. Als ze de bevestiging binnen hebben dat die opgehaald is sturen zij mij het aankoopbedrag terug 474,- euro + voucher met het resterende bedrag om dezelfde koelkast in de Zilver-Inox kleur te kunnen bestellen. De medewerker had het over een voucher van 100,- euro maar Ik gaf aan dat ik daarmee de Zilver-Inox niet kan kopen omdat de voucher waarde te laag is. Ze gaat hier achteraan en stuurt mij een mail als dit gelukt is. Zodat ik wel Zilver-Inox kan bestellen. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat het goed gaat. Ik wacht even af.
    Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw koelkast beschadigd is geleverd. Onze excuses hiervoor.

Uit onze gegevens is gebleken dat in overleg met één van onze medewerkers een passende oplossing is gevonden.

Graag vernemen wij van u over de afhandeling.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.
    kristanvdbrink
    Mediamarkt heeft de nieuwe koelkast bezorgt. En deze bezorgers waren wel handig. Koelkast lijkt het prima te doen. Hij ziet er ook erg mooi uit. Qua geld is ook alles geregeld. Over MediaMarkt ben ik super tevreden!!! over PostNL totaal niet. Bedankt voor het oplossen.

kristanvdbrink
Mediamarkt heeft de nieuwe koelkast bezorgt. En deze bezorgers waren wel handig. Koelkast lijkt het prima te doen. Hij ziet er ook erg mooi uit. Qua geld is ook alles geregeld. Over MediaMarkt ben ik super tevreden!!! over PostNL totaal niet. Bedankt voor het oplossen van het probleem! Jullie zijn toppers!

Ook een klacht indienen over Media Markt?