Klacht Media Markt: koelkast met schade afgeleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 127045
Gebruiker
Denizsneller
Datum
4 reacties

Details

De klacht

De koelkast is met schade afgeleverd. Waarschijnlijk tijdens het transport gebeurd. Er zit behoorlijke schade aan de zijkant van de koelkast.

De klacht is meteen gemeld bij Mediamarkt en meneer gaf aan dat ze geen vervangende koelkast op voorraad hebben staan en vraagt naar foto's. Foto's doorgemaild en gevraagd om vervangende koelkast of 50% korting. Hier gaat Mediamarkt niet akkoord mee. Ze geven na een paar weken opeens ook aan dat de koelkast gebruikt is, dus dat ze het niet meer omruilen. Belachelijk want wij moeten wachten op een oplossing en hebben geen reservekoelkast. Eerste dagen koelkast niet gebruikt, maar op een gegeven moment moet je wat toch?? Heel erg onredelijk en klant onvriendelijk. We krijgen uiteindelijk een korting van Euro 65,00. En zitten helaas met een beschadigde koelkast, wat je goed kan zien!

Wat nog het vervelendste is, is dat mijn moeder lang voor deze koelkast heeft gespaard!!!!

















De oplossing

Wij willen een nieuwe koelkast zonder beschadigen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Sneller,

    Hartelijk dank voor het indienen van uw klacht. Zoals eerder door de klantenservice is aangegeven is het helaas niet mogelijk om een artikel om te ruilen zodra deze in gebruik is genomen. Voor de schade aan de koelkast hebben wij u een coulance aangeboden en hier bent u mee akkoord gegaan. Helaas kunnen wij niet meer voor u betekenen dan wij nu gedaan hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Denizsneller
    Datum
    als klant moeten wij akkoord gaan. wat denk je dan, dat ik nog langer moet wachten? jullie hebben je zin gekregen met de 65 euro.
    en nog iets wat moet een klant doen als hij/zij een beschadigde koelkast heeft of bijv de diepvries doet het niet , een reserve koelkast bij halen want media markt moet eerst een tijdje denken over een oplossing. dit zit toch zo krom in elkaar!

    vind dit echt belachelijk en onprofessioneel!
    IK KOOP GEEN APPARATEN MEER BIJ MEDIA MARKT!!
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Sneller,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is maar zoals in onze voorwaarden beschreven staat kan een gebruikt product niet retour, dit geldt voor zowel beschadigde als onbeschadigde producten. Zodra u het product in gebruik neem gaat u akkoord met het aangeschafte artikel. Omdat wij het met u eens zijn dat er schade te zien is hebben wij u een compensatie aangeboden van 65 euro en u bent hier mee akkoord gegaan. Zoals eerder aangegeven kunnen wij u helaas niet meer tegemoet komen. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben horen wij graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  4. Auteur
    Denizsneller
    Datum
    Omdat ze niet inhoudelijk op mijn vraag ingaan. Dat het belachelijk voor woorden is, dat ik in die 2 weken niet de koelkast mag gebruiken!! Zij zijn laat, ik niet!! Maar ik koop niet meer bij media markt. Zij laten het echt afweten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Denizsneller
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen