Opgelost door Media Markt: Koelkast wordt niet opgehaald

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 110481
Gebruiker
Fuladi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een koelkast besteld voor mijn schoonvader. Ik heb hierbij gekozen voor de bezorgservice extra zodat de koelkast naar de tweede verdieping kon worden gebracht en de oude koelkast opgehaald zou worden ( aldus de klantenservice van media markt)

De koelkast werd geleverd, echter, de bezorger wilde de oude koelkast niet meenemen . Na een telefoontje met mediamarkt is mij toegezegd dat de ' vervoerder' de koelkast zou komen ophalen. De vervoerder heeft mij getracht te bellen en heeft mijn voicemail ingesproken. Ik heb hierop contact opgenomen met de vervoerder. Deze heeft mij toegezegd dat de koelkast de volgende dag opgehaald zou worden en dat ik over het tijdstip van ophalen een mail zou ontvangen . Dit is inmiddels twee weken geleden . Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De vervoerder belt mij niet terug en doet loze beloften en de mediamarkt, waar ik de overeenkomst mee heb afgesloten, stuurt mij naar de vervoerder.

De oplossing

Ik wil dat mediamarkt de koelkast ophaalt en mij niet verwijst naar de vervoerder. Plan maar een datum en tijd en ik zorg dat ik thuis ben. Na meer dan een maand een koelkast in mijn woonkamer te hebben staan ben ik het zat!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Fuladi,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik heb u geprobeerd telefonisch te benaderen, helaas is dit niet gelukt. Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat het oud milieu tijdens de levering niet mee genomen is en er tot op heden geen nieuwe afspraak met u gemaakt is. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u dit zelf moet regelen. Wij zullen voor u contact opnemen met de vervoerder om te zorgen dat dit met spoed ingeregeld wordt zodat het product bij u opgehaald kan worden. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Fuladi
    Datum
    De koelkast is inmiddels opgehaald. Ik ben daar blij mee. Ik vind het alleen jammer dat ik hiervoor klachtenkompas heb moeten inschakelen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fuladi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen