Klacht Media Markt: koerier te vroeg langsgeweest. daardoor kosten gemaakt, media markt stuurt me van kastje naar muur.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 113356
Gebruiker
Friesland
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen Vrijdag stond er een bezorgafspraak gepland tusen 16.00 en 19.00uur, voor een wasmachine. PostNL is te vroeg geweest. om 15.58 uur kwam ik thuis, en ontving ik een sms voor een nieuwe bezorgafspraak eerstvolgende werkdag (maandag).
Ik heb direct actie ondernmomen! PostNl gebeld, Mediamarkt gebeld, extra@home gebeld. van 16.00uur tot 17.30 aan het bellen geweest, in de hoop de koerier te pakken te krijgen. helaas is dit niet gelukt. PostNL is daarin nalatig geweest. ik heb u Media Markt de opdracht gegeven.
ik heb mijn opdrachtgever voor vandaag moeten afbellen, om de bezorging in ontvangst te kunnen nemen. vanmorgen 7uur vernam ik dat er vandaag tussen 11.00uur en 14.00uur wordt bezorgd.
Ik meen vrijdag alles in het werk te hebben gesteld de bezorging te laten slagen.
Vrijdag heb ik er 1,5uur aan besteed.
Vandaag half uur in de wacht, uiteindelijk een goed gesprek en verwijzing naar dit formulier.

Media markt biedt vooralsnog helaas geen oplossing

De oplossing

een tegemoetkoming van 75 euro zoals al in eerdere mails voogesteld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Hendriks,
    Inmiddels is er contact met u geweest over uw bestelling welke niet uitgeleverd was. Wij hebben middels dit contact de klacht voor u opgelost. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Kimberly Tacq Online Klachtenafhandeling
  2. Auteur
    Friesland
    Datum
    opgelost, echterniet tevreden met bedrijfsproces van mediamakrt on-line.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Friesland
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen