Opgelost door Media Markt: Koffiemachine blijkt bij aanschaf stuk.

Beste heer / mevrouw.
Afgelopen vrijdag is na 3 weken levertijd een Delonghi koffiemachine geleverd. Al bij in ingebruikname bleek hij te lekken. Na een tweede keer gebruikt te hebben ligt er wederom een flinke plas water onder het apparaat.
De machine schoongemaakt en ingepakt voor retour. Vandaag contact opgenomen met Mediamarkt.
Bij het callcenter krijg ik te horen dat de machine dient gerepareerd te worden. Gevraagd of deze kan worden ingeruild of worden gerouteerd. Callcenter gaf aan dat retourneren geen optie is aangezien hij al gebruikt is.
Ik verwacht en dat ik een andere machine geleverd krijg aangezien deze al bij aanschaf mankementen vertoond.
Eerst drie weken wachten op de levering en dat misschien nog 3 weken wachten tot een reparatie vind ik echt niet kunnen.

Graag een oplossing!!

Groet,
M.Reitsma

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Graag verneem ik van u wanneer het u schikt om telefonisch deze klacht inhoudelijk met u te bespreken.

Fraser Toebosch
    Media Markt Online
    Beste Heer,
    Dank voor u snelle reactie.
    U kunt mij vandaag bellen op
    0640741303
    Media Markt
    Geachte meneer Reitsma,

Zoals telefonisch met u besproken zullen wij het artikel voor u omruilen.
    Hiermee is naar ons weten de klacht afgehandeld.

Ervan uitgaand u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Fraser Toebosch
    Media Markt Online
    reitsma
    Fijn dat er snel contact is opgenomen en er naar een voor ons passende oplossing is gekozen.

reitsma

Ook een klacht indienen over Media Markt?