Opgelost door Media Markt: Koffiemachine blijkt bij aanschaf stuk.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 124823
Gebruiker
reitsma
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste heer / mevrouw.
Afgelopen vrijdag is na 3 weken levertijd een Delonghi koffiemachine geleverd. Al bij in ingebruikname bleek hij te lekken. Na een tweede keer gebruikt te hebben ligt er wederom een flinke plas water onder het apparaat.
De machine schoongemaakt en ingepakt voor retour. Vandaag contact opgenomen met Mediamarkt.
Bij het callcenter krijg ik te horen dat de machine dient gerepareerd te worden. Gevraagd of deze kan worden ingeruild of worden gerouteerd. Callcenter gaf aan dat retourneren geen optie is aangezien hij al gebruikt is.
Ik verwacht en dat ik een andere machine geleverd krijg aangezien deze al bij aanschaf mankementen vertoond.
Eerst drie weken wachten op de levering en dat misschien nog 3 weken wachten tot een reparatie vind ik echt niet kunnen.

Graag een oplossing!!

Groet,
M.Reitsma

De oplossing

Ik verwacht en dat ik een andere machine geleverd krijg aangezien deze al bij aanschaf mankementen vertoond.
Eerst drie weken wachten op de levering en dat misschien nog 3 weken wachten tot een reparatie vind ik echt niet kunnen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Graag verneem ik van u wanneer het u schikt om telefonisch deze klacht inhoudelijk met u te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Fraser Toebosch
    Media Markt Online
  2. Auteur
    reitsma
    Datum
    Beste Heer,
    Dank voor u snelle reactie.
    U kunt mij vandaag bellen op
    0640741303
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer Reitsma,

    Zoals telefonisch met u besproken zullen wij het artikel voor u omruilen.
    Hiermee is naar ons weten de klacht afgehandeld.

    Ervan uitgaand u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Fraser Toebosch
    Media Markt Online
  4. Auteur
    reitsma
    Datum
    Fijn dat er snel contact is opgenomen en er naar een voor ons passende oplossing is gekozen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
reitsma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen