Opgelost door Media Markt: Komen afspraken niet na, nemen geen verantwoordelijkheid

M&Metje

Onze laptop is opgestuurd ter reparatie, binnen 10 werkdagen zouden we een offerte ontvangen mochten we niets horen dan zou de laptop binnen 15 werkdagen zijn gerepareerd. Na 20 werkdagen toch maar eens contact opgenomen, blijkt er nog niets met de laptop gedaan te zijn, zelfs geen prijsopgave! De laptop is inmiddels ruim een maand weg en nog niet gerepareerd. We hebben heel bewust gevraagd naar de tijdsplanning, aangezien de laptop gebruikt intensief gebruik wordt en nu komen ze geen enkele afspraak na. We zijn bovendien geheel ontevreden over de manier waarop ze omgaan met het niet nakomen van afspraken. We verwachten gezien de situatie en de prijsopgave op z'n minst een excuus, de aangeboden cadeaubon van €20,- stelt niets voor. De service na aankoop van een product kun je blijkbaar pas behoordelen als je een probleem hebt, wij zijn zeer ontevreden: komen geen afspraken na en nemen vervolgens geen verantwoordelijkheid voor dit probleem.

Een excuus + een goede oplossing voor het niet nakomen van afspraken

M&Metje