Klacht Media Markt: Komen afspraken niet na en geen duidelijkheid achteraf.

Klachtnummer
# 305193
Gebruiker
Stecen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tv besteld. Toegezegd vandaag binnen. Vandaag niet binnen. Mediamarkt meerdere malen gebeld..zeggen allemaal iets anders. Krijg geen duidelijkheid. Postnl meerdere malen gebeld. Zelfde verhaal. Krijg geen duidelijkheid. Mediamarkt zegt dit en postnl zegt dat. Al mijn vakantiegeld uitgegeven. Werd mij toegezegd dat als ik meteen betaal ik het de volgende dag in huis heb...dus niet!! Nu afwachten wanneer ik t binnen krijg. Mr moet elke dag werken dus dat wordt nog n probleem. Vind dit geen mannier van doe van zowel de mediamarkt als postnl.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u opgenomen en uw klacht inhoudelijk besproken.
    Via deze weg willen wij onze excuses aanbieden voor de vertraagde levering van uw televisie.

    Hopende u hiermee van dienst te zijn.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

  2. Auteur
    Stecen
    Datum
    Rot op!!!!!

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen