Opgelost door Media Markt: Koopcontract ontbinding wordt genegeerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 171744
Gebruiker
BQuaink
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Woensdag 18 mei een laptop binnengekregen die via de outlet besteld was. Deze bleek te zijn, toen naar een vestiging (Hengelo) gegaan om deze voor reparatie op te sturen. Zaterdag 28 mei deze opgehaald in Hengelo maar deze bleek nog steeds defect te zijn. Zondag de 29e ben ik teruggegaan en heb ik bij een medewerker in Hengelo het koopcontract ontbonden, deze bevestigde de ontbinding en zei ook dat het retour gaat en ik binnen 14 dagen mijn geld teruggestort krijg.

De laptop is niet meer dan 30 min gebruikt, alleen om te testen of deze het wel doet. Dit was niet het geval.

Verder niks gehoord dus ik afwachten wanneer ik mijn geld terug krijg. Totdat ik vandaag een mail krijg dat de laptop weer op reparatie is opgestuurd.

Ik heb hem niet voor reparatie opgestuurd, en wil de laptop ook niet terug. Dit heb ik duidelijk aangegeven. Ik verwacht dus nog steeds mijn geld terug of de laptop ruilen voor een soortgelijk model, bijbetaling maakt mij hierbij niet uit.

Mvg,

Bart Quaink

De oplossing

Geld terug of omruilen voor andere laptop (ik wil best bijbetalen)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw laptop niet naar behoren werkt. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Wij vernemen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    BQuaink
    Datum
    Ik ben nu bereikbaar. Ik heb zelf ook al contact opgenomen vai de klantenservice, hoewel ze duidelijk waren, ben ik het nog niet eens met de manier van afhandeling.

    Groeten
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Helaas hebben wij u opnieuw niet kunnen bereiken. Wij zien uw vraag of de laptop naar de vestiging in Utrecht kan worden verzonden. Wij vragen ons af of dit is wat u wenst of dat u een uitbetaling wenst zoals eerder aangegeven.

    Wij vernemen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    BQuaink
    Datum
    Ik wens een uitbetaling. Ik ondervind er zoveel last mee op werk en studiegebied dat ik de tijd niet heb om hierop te wachten. Ik heb al een andere laptop gevonden (ook bij de mediamarkt) dus mijn wens is geld terug en deze bestellen.

    Mvg,
    Bart
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben de uitbetaling voor u in werking gezet. Wij gaan er vanuit dat u het aankoopbedrag binnen enkele dagen op uw rekening heeft staan.

    Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  6. Auteur
    BQuaink
    Datum
    Geld net op de rekening gekregen, mooi dat het zo gelukt is!

    Ontzettend bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BQuaink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen