Klacht Media Markt: Koppelverkoop MediaMarkt en Actua verzekeringen

MarketingWorks

Maandag 19 december heb ik bij #MediaMarkt een JBL speaker gekocht. De prijs daarvoor op het prijskaartje was 189 euro. Echter in het verkoopgesprek stelt de verkoper: Het gaat als volgt je betaald 159 euro hier en je geeft een machtiging voor een verzekering van 2 jaar voor 30 euro. Op mijn vraag of ik de speaker ook zonder verzekering kon kopen was het antwoord nee. Maar de polis zou automatische stoppen?? Zo heb ik dus ongewild een polis bij #Actuaassuranti├źn, terwijl ik dit helemaal niet nodig heb. Ik wil gewoon een speaker en hiervoor 189 euro betalen.
Omdat ik met mijn zoon was en die was jarig heb ik er geen toestand van gemaakt, maar het is toch echte #koppelverkoopmediamarkt en ik heb hier geen goed gevoel over.

Excuus en stoppen met deze actie of hele duidelijke communicatie rond de actie en ook de optie bieden om zonder verzekering te kunnen kopen. Graag reactie ook naar mij, welke actie wordt ondernomen.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u verplicht werd om een verzekering af te sluiten. Wij hebben getracht om u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u bij welke vestiging dit is geweest om dit met de desbetreffende vestiging te kunnen bespreken. Zodra wij dit met de vestiging hebben besproken wordt dit uiteraard weer aan u teruggekoppeld.

Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Helaas hebben wij van u tot op heden niet vernomen over welke vestiging uw klacht gaat. Graag vernemen wij alsnog bij welke vestiging dit is gebeurd zodat wij contact op kunnen nemen met de desbetreffende vestiging om de klacht te bespreken. Indien wij niet weten om welke vestiging het gaat kunnen wij uw klacht helaas niet in behandeling nemen.

MarketingWorks
    U heeft eenmalig gebeld. Na terugbellen van mij kant zij de telefonische medewerker mevrouw er werken hier duizenden mensen ik weet echt niet wie gebeld heeft. Het gaat om de vestiging in het centrum van Rotterdam Termeulen plein. Opvallend uw reactie direct een wedervraag stellen. Weet u echt niets van de praktijken af? #koppelverkoopmediamarkt
    MarketingWorks
    Van mijn kant zei. Excuus voor de typefouten

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb opnieuw getracht u telefonisch te bereiken, helaas opnieuw zonder succes. U geeft aan dat het om de vestiging op het Termeulen plein gaat. Ik moet u helaas vertellen dat wij geen vestiging hebben op het Termeulen plein. Graag verneem ik van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht te bespreken. Deze praktijken zijn mij onbekend en ik wil graag de juiste vestiging benaderen om dit te bespreken.

Mediamarkt rotterdam centrum
    Als je dit opzoekt blijkt het adres binnenwegplein.
    Het is tegenover voormalig warenhuis termeulen.
    U kunt mij nu bellen

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben naar aanleiding van uw klacht contact opgenomen met Media Markt Rotterdam Centrum. De klacht wordt daar intern bekeken om na te gaan wat er precies is gebeurd. Om dit proces te vergemakkelijken willen wij u vragen of u misschien een factuurnummer heeft van de aankoop. Zodra wij een reactie ontvangen van Media Markt Rotterdam Centrum nemen wij contact met u op om dit te bespreken.

Bedankt voor uw geduld.

MarketingWorks
    Ik ben gier nu zo lang mee bezig ik ga niet meer regeren dit kost mijnteveel tIjd

Ook een klacht indienen over Media Markt?