Klacht Media Markt: Kras in laptop bij aankoop, geen geld terug, geen nieuwe, wel reparatie kosten

Klachtnummer
# 82618
Gebruiker
Niels2100
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb nu 5 weken geleden een laptop bij mediamarkt gekocht via de webshop. Bij het openen van de doos bleek er een kras in het scherm te zitten. Ik heb de laptop niet aangezet, gelijk terug in de doos en een terug stuur nummer gekregen van een medewerker.
Ik heb toen gebeld met de klantenservice, om een lang verhaal kort te maken:

2x laptop terug gestuurd
3 x beloofd dat ik een nieuwe zou krijgen
5 weken met dit gezeik bezig
22 x gebeld met klantenservice

Eind conclusie na allemaal verschillende verhalen die ik heb gehoord van al het personeel van de klanten service:

Ik moet de reparatie kosten van 142 euro betalen!

Nu werd mij geadviseerd om een mail te sturen naar contact@mediamarkt.nl omdat de klantenservice niets kon doen en ik met klachten daar terecht kon.

Nog geen reactie ontvangen...

De oplossing

een nieuwe laptop! geld terug!? schadevergoeding!?!?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer de Bruin,
    Bedankt voor uw reactie. Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling beschadigd aangekomen is. We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen