Klacht Media Markt: Krijg mijn geld niet terug en zeer slechte service

Klachtnummer
# 350763
Gebruiker
OScarvw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In chronologische volgorde.

21 januari een wasmachine besteld.
5 minuten na levering stond de keuken blank omdat ze hem verkeerd aan hebben gesloten. ( Incident: 190122-021951 ), keuken gedweild en incident aangemaakt. 3 dagen later zet ik de vaatwasser aan, resultaat de keuken voor de 2e keer blank omdat ze de afvoer van de wasmachine ook verkeerd hebben aangesloten, ( blokkeerde de afvoer van de vaatwasser ).

Een week na leveren kwamen ze eindelijk langs om de boel te repareren zonder gereedschap of vervangend materiaal. Resultaat ze hebben niks gedaan en ik heb een retour aanvraag aangevraagd.

Wasmachine wordt eindelijk opgehaald en wacht nu alweer 3 weken op mijn geld [Incident: 190213-026294]. Het enige wat ik terugkrijg is de standaard reactie we hebben het geld overgemaakt naar de rekening waar het mee betaald is, maar dit is het niet geval.... Deze reactie krijg ik nu 3 keer op rij. Bewijs kunnen ze niet leveren en ze kunnen ook niet aangeven naar welk rekeningnummer het wel is verstuurd.

Ben er wel een beetje klaar mee nu, veel stress en veel ellende.

De oplossing

- Ik wil mijn geld terug!
- Tegemoetkoming van de veroorzaakte ellende, stress en de uren die ik heb moeten dweilen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen