Klacht Media Markt: Krijg mijn geld niet terug

Klachtnummer
# 130689
Gebruiker
Benadeeld
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Vaatwasser besteld, krijg een kapotte. Wordt gelukkig terug opgehaald maar er is geen ander meer. Nu is mij beloofd geld terug te storten maar gebeurt niet.
Ik word er gek van en bel elke dag maar heb geen cent gezien. Het is al bezig sinds 11 september 2015.

De oplossing

Ik wil vandaag nog mijn geld omdat ik dringend een vaatwasser wil kopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Durgun,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zouden wij van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Benadeeld
    Datum
    inderdaad ben ik gebeld, ik heb verteld dat ik op mijn geld wacht en dat het genoeg is geweest. Na mij even te laten wachten wordt mij gezegd dat er een storing is bij IT , hierop was mijn vraag wat IT betekent en nogmaals gezegd dat ik via ideal in drie minuten geld over heb gemaakt naar mediamarkt. en dat ze dat ook terug kunnen doen in drie minuten. Deze zegt niks over de betekenis IT en zegt dat ik moet wachten en dat het bij IT is. Ik was kwaad en liet dit merken, niks wijzer geworden!
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Durgun,
    Inmiddels is er contact met u geweest over uw bestelling welke niet uitbetaald was. Wij hebben middels dit contact de klacht voor u opgelost. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Kimberly Tacq Online Klachtenafhandeling
  4. Auteur
    Benadeeld
    Datum
    Ik ben inderdaad gebeld en ook nog eens gemaild met de zelfde verhaal als in het begin! Er was een storing , afdeling crediteren, spoed zus spoed zo bla bla bla. 5 werkdagen 7 werkdagen.
    Ik word hier gek van. Zo worden die 5 -7 werkdagen straks 57 werkdagen en zijn we nog geen milimeter verder. Ik wacht als sinds 11 september !
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Durgun,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Zoals met u besproken is, is de uitbetaling inmiddels voor u in orde gemaakt en zult u binnen enkele dagen het aankoopbedrag retour ontvangen. Naar aanleiding van dit bericht stellen wij voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?