Klacht Media Markt: Krultang die niet werkt?

S

Ik heb afgelopen zaterdag een krultang bij de mediamarkt gekocht. Maar deze werkt niet bij mij. Aangezien je een product niet kan beoordelen als je er geen gebruikt van maakt lijkt het me lochies dat je dit eerst moet testen.

Maandag ben ik direct langs de mediamarkt geweest met de bon. En ik heb de product onbeschadigd in de doos teruggebracht.

Deze wouden jullie niet terug nemen?

Nieuw krultang? Tegoed bon, Ruilen

Media Markt
    Geachte mevrouw Nerway,Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend te vernemen dat de Krultang niet naar behoren functioneert en dat het retourneren niet mogelijk was. Zojuist heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail heb ingesproken. Vermoedelijk heeft uw klacht betrekking op Media Markt Enschede. Om deze reden heb ik uw klacht voorgelegd bij Media Markt Enschede met het verzoek spoedig contact met u op te nemen. Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw Nerway,Van Media Markt Enschede heb ik vernomen dat er contact met u is opgenomen en u een oplossing is geboden voor uw klacht.Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?