Klacht Media Markt: Kwalitatief uitermate teleurstellende reparatie

Klachtnummer
# 287559
Gebruiker
Achraf-mo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn laptop op 7 december weggebracht voor een retour, hier werd mij door de Mediamarkt verteld dat het maximaal 15 werkdagen zou duren voordat de laptop gerepareerd zou zijn. Nou zijn de 15 werkdagen allang voorbij en na meerdere malen contact te hebben opgenomen met de Mediamarkt heb ik alleen begrepen dat er een herinnering naar de reparateur is verstuurd.

De oplossing

Een snelle reparatie, voor het einde van week 2. Geld terug of een vervangend model

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u meer dan twee weken heeft gewacht op de reparatie van uw laptop. Hiervoor onze welgemeende excuses. Uit gegevens in onze administratie is gebleken dat de koop inmiddels is ontbonden, omdat de redelijk termijn van de reparatie is overschreden.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit uiteraard graag.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland


Ook een klacht indienen over Media Markt?