Klacht Media Markt: Laagste prijs garantie = 100% onzin

Ik kocht een ps4 bundel van 379,-
1 dag later is hij bij bol.com 279,-
Laagste prijs garantie? Nee hoor ook geen 14 dagen retour recht kunnen gebruiken omdat de fifa dvd al open is geweest en die was verzegeld. Ja denken jullie dat ik eerst 14 dagen wacht met open maken om nog gebruik te kunnen makdn van die 14 dagen retour recht mocht de concurrent m lager aan gaan bieden.

Ben benieuwd naar jullie voorstel.

Nul komma nul begrip ??
    Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de prijs van de Playstation 4 bundel een dag later in prijs is verlaagd bij Bol.com. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht in welke vestiging u de aankoop heeft gedaan.

In afwachting van uw reactie.

Bedankt voor uw reactie.
    Ik heb de aankoop gedaan via de websote van mediamarkt.

Bedankt voor uw reactie.

Graag ontvangen wij uw bestelnummer en een screenshot van de prijs die Bol.com heeft gehanteerd nadat u uw bestelling heeft geplaatst. Op dit moment kunnen wij u bestelling namelijk niet terugvinden in ons systeem.

In afwachting van uw reactie.

Hallo,

Bestelnummer : 74572445

Jullie hebben het zelf bij mediamarkt ook nog voor die prijs aangeboden gehad afgelopen week.

Ik zou het toch wel bijzonder fijn vinden als jullie het verschil zouden kunnen corrigeren

Bedankt voor uw reactie.

Uit gegevens in onze administratie blijkt dat u uw bestelling op 16 november heeft gedaan. Op dat moment hadden wij geen actie. Het product moet op de dag van uw aankoop aantoonbaar goedkoper en op voorraad zijn geweest bij retailers waar wij onze prijzen mee vergelijken. Om die reden kunnen wij u niet tegemoet komen in het prijsverschil.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Esteur
Ze doen er niets aan. Puur misleidende reclame dus wat ze zeggen. Laagste prijs garantie.

Ook een klacht indienen over Media Markt?