Opgelost door Media Markt: Laagste prijs garantie niet toegepast en slecht behandeld

BramV

Vorige week op 12 december een Playstation 4 met Assasin's creed black flag en nog een extra game gekocht. Paar dagen erna kwam er een aanbieding van Game Mania voorbij (PS4 + Black Flag voor 399 en als je hem voor 24 december koopt ook nog Destiny er gratis bij https://www.gamemania.nl/onlinefolder/kerst2014/NL/index.html).
Hiermee ben ik in de winkel geweest (ik had immers voor de PS4 en Black Flag samen 427 euro betaald). De werknemer waar ik deze vraag stelde stond ernstig te zuchten alsof ik hem een oneerbare vraag had gesteld, met zichtbare tegenzin ging hij toch kijken en overleggen met zijn chef. Zijn chef stelde dat dit een bundel was en er dus geen recht was op laagste prijs garantie, en zeker niet met terugwerkende kracht. Het is echter geen bundel bij Game Mania, maar de losse console met losse game.
Daarna meende de medewerker een goede vriend van mij ook nog af te moeten blaffen omdat hij iets vroeg over het eventueel terugbrengen: "Dat moesten we dan maar proberen."

Ik zou graag willen zien dat de laagste prijs gewoon netjes toegepast wordt. Het verschil in prijs hoeft van mij niet eens in geld te worden terugbetaald, dit mag gewoon als shop tegoed. Daarnaast hoop ik ook de volledige aanbieding van Game Manie bij Media Markt te krijgen (dus de PS4 + Black Flag en Destiny voor 399 euro), dus naast het winkel tegoed ook Destiny voor de PS4.

Zeker gezien de houding van de Medewerker van de vestiging Beierlandse laan in Rotterdam en zijn manier van spreken tegen ons. Verder kwam ik tot de sluiting altijd in de Saturn Spijkenisse (zelfde concern, alleen is de vestiging dicht), hier ben ik echt nog nooit zo behandeld. Dit was altijd keurig netjes en in ieder geval zeer beleefde.

Ik heb overigens deze klacht ook via het contact formulier bij Media Markt Rotterdam Beierlandse laan neer gelegd, maar hier wacht ik al 2 dagen op antwoord.

Media Markt
    Geachte heer Vaes,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat u er op deze manier is gereageerd op uw verzoek tot de laagste prijs. Excuses voor het ongemak.Zojuist heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen.
    Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail heb ingesproken.
    Daarnaast heb ik uw klacht voorgelegd bij Media Markt Rotterdam Beierlandselaan met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Rotterdam Beierlandselaan uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    BramV
    Keurige reactie en oplossing van zowel media markt Nederland als de vestiging, top!

BramV

Ook een klacht indienen over Media Markt?