Opgelost door Media Markt: Laagste prijs garantie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 115825
Gebruiker
Superflyhigh
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Onlangs een tablet gekocht bij de mediamarkt Utrecht. Binnen een week was deze in de folder van de Mediamarkt zelf in de aanbieding en dus goedkoper.
We zijn terug gegaan naar de mediamarkt in Nieuwegein, dit is voor ons dichterbij en beter bereikbaar. Een medewerker heeft, aangezien wij gelijk hadden, een nieuwe bon gemaakt met de lagere prijs. Om het verschil in prijs te ontvangen moesten wij naar de infobalie. Hier werd ons verteld dat zij het verschil niet zouden uitbetalen, aangezien wij de tablet in Utrecht hadden gekocht en niet in Nieuwegein. Wij waren erg verbaasd, wat Mediamarkt is toch Mediamarkt? Men vertelde ons dat dit te maken had met het feit dat elke winkel van de Mediamarkt een eigen directeur had. Na een korte discussie werd de medewerker onvriendelijk en arrogant. Aangezien men niet van plan was om ons te helpen zijn wij met tegenzin naar Utrecht gereden. Wij zijn vooral verbaasd aangezien hierover niets in de voorwaarden staan.

Gewenste oplossing

Vergoeding voor extra gemaakte kosten (kilometers) voor het rijden naar Utrecht.

Excuses van de desbetreffende medewerker in vestiging Nieuwegein.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat de laagste prijs niet bij Media Markt Nieuwegein aan u werd verrekend. Excuses voor het ongemak.

    Media Markt Nieuwegein heeft contact met u opgenomen en de klacht met u uitgesproken.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Superflyhigh
    Datum
    Op zich ben ik tevreden met de afhandeling van mijn klacht.
    Wat wel jammer is, is dat de persoon die ons zo onvriendelijk te woord stond, niet zijn persoonlijke excuses heeft aangeboden. Dit terwijl hij uiteindelijk zelf met mij de klacht telefonisch heeft afgehandeld. Hij bleef de verantwoordelijkheid maar afschuiven op kassamedewerkers, terwijl hij zelf de gene was die op de hoogte was van de voorwaarden. Maar goed ik ben blij met de snelle en adequate reactie van de Mediamarkt.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen