Opgelost door Media Markt: Laagste prijsgarantie Canon 6D

Marischa

Hallo Mediamarkt ik heb een klacht. Op 21-1-2016 heb ik een canon 6D gekocht voor 1499. 2 Dagen later zag ik dat hij voor 1479 stond. Ik dacht wacht op de BTW dagen dan vraag ik dan wel al mijn geld terug. Nu is de camera met BTW actie 1222,25. Geven ze me alleen het prijs verschil terug van 1479 tot 1222,25 en niet van 14999 tot 1222,25. Het is toch laagste prijs garantie?? Nu mis ik 20 euro. Als ik vandaag om 5 uur daar had gestaan voor mijn prijsverschil van 1499 tot 1479 en erna om 6 uur van 1479 tot 1222,25 had ik wel gewoon alles gekregen. Of ik moet hem weer retour geven en het opnieuw kopen. Dit kan toch niet?? Als ik wist dat ze er in Heerlen zo moeilijk om deden was ik wel een keer extra terug gegaan naar de winkel, maar dit had ik gewoon niet verwacht..

Graag wil ik de laagste prijs garantie op wat ik ook echt betaald heb. Dus van 1499 tot 1222,25 en niet van 1479 tot 1222,25. Ik mis dus nog 20 euro. Het BTW verschil heb ik reeds ontvangen.

Ik heb nog een kopie van de factuur dat ik 1499 heb betaald.

Marischa
    Mediamarkt heeft me gebeld en heeft me gelijk gegeven. Als ik naar de informatiebalie ga dan krijg ik alsnog mijn 20 euro.
    Bedankt!

Ook een klacht indienen over Media Markt?