Opgelost door Media Markt: Laagste prijsgarantie

Dave

Een week geleden heb ik bij de mediamarkt een stofzuiger van Bosch gekocht. In diezelfde week krijg ik van de blokker een folder in de bus waar exact dezelfde stofzuiger instond. Toen ik met deze folder naar de mediamarkt ging werd ik voor gek verklaard door drie medewerkers. ( wat weinig geïnteresseerd waren... Ze hadden het nogal druk met hun gsm )Ik weet 100% zeker dat het om precies hetzelfde type gaat als wat ik heb gekocht en ben dus ook zeer teleurgesteld in de service van mediamarkt.

Ik hoop dat mediamarkt via deze weg wel gehoor wil geven aan mijn klacht en mij alsnog het prijs verschil willen terug betalen. Ze hebben dit item ook hoog in hun vaandel staan en hoop dat ze hier dan ook serieus mee omgaan.

Media Markt
    Geachte heer Andrien,Bedankt voor het melden van uw klacht.Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen willen we graag weten bij welke vestiging (plaats) u de de stofzuiger heeft gekocht. Zodra u de aanvullende informatie heeft doorgegeven wordt uw klacht bij de betreffende vestiging voorgelegd en in behandeling genomen.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Zandhuis
    Vestiging Maastricht
    Media Markt
    Geachte heer Andrien, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb uw klacht voorgelegd aan Media Markt Maastricht en hen verzocht om contact met u op te nemen om uw klacht af te handelen. Wij vertrouwen erop dat Media Markt Maastricht uw klacht naar behoren afhandelt. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Media Markt
    Geachte heer Andrien, Zowel Media Markt Maastricht als ik hebben u geprobeerd te bereiken op het telefoonnummer dat u door heeft gegeven. Het telefoonnummer is echter niet in gebruik. Kunt u in het vakje ´prive opmerking´ het juiste telefoonnummer vermelden zodat wij contact met u op kunnen nemen?Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Dave
    Er stond inderdaad een foutief tel nr. nu staat het goede in mijn profiel de laatste cijfers moeten 685 zijn
    Media Markt
    Geachte heer Andrien, Op het gewijzigde telefoonnummer heb ik u helaas ook niet kunnen bereiken. Imiddels heb ik contact gehad met Media Markt Maastricht. Zij geven aan dat het model dat de Blokker aanbiedt een BOSCH BGL35 Move 4 is, u heeft bij ons een BOSCH BGL32 Move 20 aangeschaft. De modellen zijn uiterlijk gelijk maar verschillen qua specificaties. Media Markt Maastricht vindt de verwarring zo vervelend voor u dat ze toch bereid zijn u tegemoet te komen in het prijsverschil. U kunt naar de informatiebalie van Media Markt Maastricht gaan met uw aankoopbewijs en een kopie van dit bericht, dan krijgt u het prijsverschil terugbetaald. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor om de klacht af te sluiten. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Dave
    Dit is een klacht oplossen zoals het hoort!

Dave

Ook een klacht indienen over Media Markt?