Klacht Media Markt: Lader

Rosann

3 weken geleden oplader gekocht voor mijn iphone. Het kabeltje is alweer stuk, vind dit erg slecht aangezien ik er heel zuinig mee omga. Duur grapje elke maand een nieuwe kabel.

Een nieuwe kabel.

Beste mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Zojuist heb ik geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder resultaat.

Om uw klacht inhoudelijk te kunnen behandelen, wil ik u vragen mij door te geven in welke vestiging u uw aankoop hebt gedaan.

Ik zie uw antwoord graag tegemoet.

Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
    Rosann
    ik heb deze kabel aangeschaft bij de mediamarkt the wall.
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Utrecht the Wall. Deze zullen spoedig contact met u opnemen om de klacht inhoudelijk te bespreken.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Utrecht the Wall. Deze hebben aangegeven u meerdere malen getracht te hebben bereiken, helaas zonder succes. U kunt met de kabel en de aankoopbon langs komen bij Media Markt Utrecht the Wall om deze om te ruilen voor een nieuw kabel.

Wij vernemen graag van u of u hiermee akkoord gaat.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?