Klacht Media Markt: Lader

Klachtnummer
# 164486
Gebruiker
Rosann
Datum
4 reacties

Details

De klacht

3 weken geleden oplader gekocht voor mijn iphone. Het kabeltje is alweer stuk, vind dit erg slecht aangezien ik er heel zuinig mee omga. Duur grapje elke maand een nieuwe kabel.

De oplossing

Een nieuwe kabel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Zojuist heb ik geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder resultaat.

    Om uw klacht inhoudelijk te kunnen behandelen, wil ik u vragen mij door te geven in welke vestiging u uw aankoop hebt gedaan.

    Ik zie uw antwoord graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Rosann
    Datum
    ik heb deze kabel aangeschaft bij de mediamarkt the wall.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Utrecht the Wall. Deze zullen spoedig contact met u opnemen om de klacht inhoudelijk te bespreken.

    Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Utrecht the Wall. Deze hebben aangegeven u meerdere malen getracht te hebben bereiken, helaas zonder succes. U kunt met de kabel en de aankoopbon langs komen bij Media Markt Utrecht the Wall om deze om te ruilen voor een nieuw kabel.

    Wij vernemen graag van u of u hiermee akkoord gaat.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen