Klacht Media Markt: lak beats studio 3 laat los

Mike

goedendag,

Op 23-12-2018 heb ik bij de vestiging zoetermeer een Beats studio 3 wireless koptelefoon gekocht. Pas geleden merkte ik plots op dat er stukjes lak los kwamen bij de scharnieren, zelf lijkt mij dit te komen door de scharnieren of eventuele hechting van de lak aangezien er ook een soort bellen onder de resteren de lak zitten.

Met dit verhaal en de koptelefoon ben ik vervolgens op 5-11-2019 naar jullie vestiging in Rotterdam Alexandrium gegaan, hier werd ik keurig geholpen en is mijn koptelefoon naar het servicecenter gezonden.

2 dagen later kreeg ik reactie, de schade zou van buitenaf zijn gekomen en zou niet onder de garantie vallen omdat het ''cosmetische schade'' betreft.
Zelf ben ik altijd erg netjes omgegaan met de koptelefoon en altijd in het hoesje vervoerd en bewaard.

Ze kwamen met een oplossing dat ik 250 euro kon betalen en dat ik daarvoor een nieuwe zou krijgen, uiteraard vind ik dit absurt hoog aangezien de aanschafwaarde 300 euro was.
Na aanleiding van dit bericht ben ik weer naar de winkel gegaan en heb daar verteld dat ik het hier niet mee eens ben omdat ik altijd zeer zuinig met mijn spullen ben en ik dit wel een heel simpel antwoord vond ( er zit overigens geen 1 krasje op de koptelefoon).

Hiervan heeft de mevrouw een aantekening gemaakt en gevraagd aan het servicecenter of ze er nog een keer naar wilde kijken, je raad het al ik kreeg precies het zelfde antwoord terug.

Afgelopen zaterdag 16-11-2019 ben ik dus weer naar de winkel in rotterdam alexandrijn gegaan. Dit maal werd ik ineens niet zo vriendelijk meer geholpen als de vorige 2 keren en voelde ik me vrij ongemakkelijk bij deze medewerker, ik kreeg korte antwoorden en de medewerker was erg asociaal tegen mij.

Ook vertelde hij mij dat ze er niks mee gaan doen en ze de koptelefoon terug naar de winkel zouden laten komen zodat ik hem weer op kan halen.

Ik ben enorm teleurgesteld in de service van de mediamarkt, ik heb door dit probleem toch een stuk minder plezier met mijn koptelefoon, dat kun je uiteraard ook wel begrijpen als iets 300 euro is.

Ook heb ik een aantal artikelen op diverse fora gelezen dat bijvoorbeeld beschadigde oorkussens en dergelijke wel gerepareerd zijn van andere klanten die de koptelefoon bij de mediamarkt hebben gekocht.

Ik hoop dat de mediamarkt mij hier alsnog bij wilt helpen.

Groet Mike

Ik hoop dat ze spoedig contact met mij op nemen en met een gepaste oplossing komen.

Ook een klacht indienen over Media Markt?