Klacht Media Markt: Lang in de wacht.

Klachtnummer
# 81866
Gebruiker
Batsumoto
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag, 24-10, wilde ik even de mediamarkt Alkmaar bellen om te kijken of het product dat ik zoek bij hun aanwezig is.

Na 15 minuten in de wacht staan heb ik maar opgehangen.
Vind het begrijpelijk dat je in de wacht wordt gezet maar 15 minuten is teveel.

Mvg

D. Velic

De oplossing

Betere telefonische service. Eventueel online een indicatie van de wachttijd met een optie voor terugbellen naar de klant zou mooi zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Velic,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat u Media Markt Alkmaar telefonisch niet kan bereiken. Excuses voor het ongemak.Uw klacht heb ik zojuist voorgelegd bij Media Markt Alkmaar met het verzoek spoedig telefonisch contact met u op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen