Opgelost door Media Markt: lang wachten

hallo

Ik heb 7 januari mijn nieuwe computer ter reparatie aangeboden omdat ik problemen had met spelletjes spelen,ze zouden hem zelf na kijken en na 2 a 3 dagen contact met me opnemen,over het hoe en wat.
Mijn vrouw keek bij de reparatieservice{ moet je een nummer intikken}dat mijn computer onderweg was naar medion,ik was hier zeer verbaast over,de afspraak was dat ze eerst contact met me zouden opnemen.
Maar ja ik had zoiets van, hij moet toch gerepareerd worden dus laat maar.
Na elf dagen werd ik gebeld door mediamarkt of het goed was dat ze mijn computer ter reparatie aanbieden aan medion,nou mijn mond viel open van verbazing,ik zei hij was toch al onderweg voor reparatie,dat bleek dus niet het geval,begrijp er niks van.
Ik vroeg waarom het dan zolang heeft geduurd voor ze contact met me opnamen,ik kreeg te horen dat ze het druk hadden gehad,nou ik vind dat een slap excuus.

snel terug

Ron
    Ik heb nu zelf maar gebeld naar mediamarkt het bleek dat mijn computer er nog steeds staat
    Ze gaan er nu spoed achter zetten, en beloofde me dat hij aan het einde van de week gerepareerd is
    Dus ik wacht het af, of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren
    Media Markt
    Beste meneer van der Heijden,Bedankt voor het melden van uw klacht.Zojuist heb ik uw vrouw telefonisch gesproken en aangegeven dat ik morgen contact met u opneem tussen 16.00 en 17.00 om de klacht met u door te nemen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer van der Heijden, Van mijn collega van Media Markt Alexandrium heb ik begrepen dat zij u vandaag heeft gebeld maar u telefonisch niet kon bereiken. Zij neemt maandag nogmaals telefonisch contact met u op. Wilt u zo vriendelijk zijn om door te geven op welk tijdstip u maandag het best telefonisch te bereiken bent?Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Mediamarkt Nederland
    Ron
    Ik ben helaas maandag niet te bereiken
    Maar Dinsdag wel tussen 16.00 en 18.00
    Media Markt
    Beste meneer en mevrouw van der Heijden,Mijn collega bij Media Markt Alexandrium heeft aan mij doorgegeven dat er telefonisch contact met u is geweest en zij een voorstel heeft voorgelegd voor het oplossen van uw klacht.Graag verneem ik uw reactie over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Ron
    fijn dat er wederzijds contact is geweest, en dat we tot een goede oplossing zijn gekomen.
    En ze het zeer vervelend vonden voor mij, dat het zo gelopen was.

Ook een klacht indienen over Media Markt?