Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Langdurig wacht termijn bij levering van televisie
Details
Klacht
Afgelopen dinsdag tv besteld, op woensdag werd telefonisch door Dynalogic aan mij meegedeeld dat ik pas vrijdag de televisie afgeleverd krijg en daarbij de extra service die ik heb besteld. Vrijdag kreeg ik via de e-mail een bericht van Dynalogic dat zij wegens 'n fout in het systeem de levering niet kunnen volbrengen en mij vervolgens op de hoogte zullen stellen wanneer de levering plaats zal vinden. Inmiddels wacht ik al 6 dagen op de levering van mijn televisie zonder enig bericht over wanneer en hoelaat deze als nog bezorgd zal worden. Dit is absoluut niet volgens afspraak; op de Media Markt website staat "voor 22:00 uur besteld volgende dag in huis". In dit geval is een compensatie in de vorm van een cadeau bon of korting wel vereist.Ik vertrouw hierbij op u medewerking.
Gewenste oplossing
In dit geval is een compensatie in de vorm van een cadeau bon of korting wel vereist.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.