Klacht Media Markt: Langdurig wacht termijn bij levering van televisie

Vicky

Afgelopen dinsdag tv besteld, op woensdag werd telefonisch door Dynalogic aan mij meegedeeld dat ik pas vrijdag de televisie afgeleverd krijg en daarbij de extra service die ik heb besteld. Vrijdag kreeg ik via de e-mail een bericht van Dynalogic dat zij wegens 'n fout in het systeem de levering niet kunnen volbrengen en mij vervolgens op de hoogte zullen stellen wanneer de levering plaats zal vinden. Inmiddels wacht ik al 6 dagen op de levering van mijn televisie zonder enig bericht over wanneer en hoelaat deze als nog bezorgd zal worden. Dit is absoluut niet volgens afspraak; op de Media Markt website staat "voor 22:00 uur besteld volgende dag in huis". In dit geval is een compensatie in de vorm van een cadeau bon of korting wel vereist.

Ik vertrouw hierbij op u medewerking.

Media Markt
    Geachte mevrouw Lawerh,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zoals telefonisch besproken staat uw televisie inmiddels in de vestiging. De vestiging zal contact met u opnemen om de televisie bij u te leveren en te installeren. Ik heb uw gegevens hiervoor aan de vestiging doorgegeven. Het aankoopbedrag van de eerste bestelling zult u retour krijgen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben hoor ik graag van u.

Floortje Meijer
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?