Klacht Media Markt: Langdurige reparatie, met slordige uitwerking.

# 419469
Thijmen

Mijn laptop is bij MediaMarkt geweest voor garantie op 07-12-2019. Het touchpad werkt niet juist. 24-12-2019 krijg ik mijn laptop niet gerepareerd terug. Met een zelfgemaakte video over hoe ze de klacht kunnen ervaren heb ik de laptop dezelfde dag weer achter gelaten voor reparatie. Ook opmerkelijk is dat de laptop bij de MediaMarkt enige schade heeft opgelopen en dat heb ik aangekaart.

11-01-2020 krijg ik een mail waarin MediaMarkt om mijn wachtwoord vraagt. Deze heb ik persoonlijk opgegeven dezelfde dag.

22-01-2020, 16 werkdagen na ontvangst bij het reparatie centrum, is mijn laptop nogsteeds niet gerepareerd. Ik vraag om een koopontbinding in verband met de belofte dat de reparatie binnen 15 werkdagen (+1 dag i.v.m. de vraag naar mijn wachtwoord) moet worden voltooid. Deze wordt tot mijn verbazing afgewezen.

23-01-2020 kom ik terug bij de MediaMarkt en heb ik helaas nogsteeds geen laptop. Niemand kan iets voor mij betekenen en de manager van het filiaal was jammer genoeg te druk voor mijn probleem.

24-01-2020, de laptop is gereed, helaas nogsteeds met de beschadiging aan de behuizing. Ik vroeg me af wat hiermee gedaan kan worden en ik krijg als antwoord: "Het kost je €160,- om de behuizing te laten vervangen."

Na een lange tijd te hebben gediscussieerd met meerdere werknemers zijn ze tot de conclusie gekomen om mij een cadeaukaart aan te bieden ter waarde van €20,-. Deze heb ik niet aangenomen, want ik hoop op een oplossing waardoor ik een volgende keer weer iets bij de MediaMarkt zou willen kopen.

Ik heb altijd een erg hoge pet op gehad van de MediaMarkt, maar op deze manier is dat sterk verminderd.

Bijna 2 maanden moest ik wachten op een erg simpele reparatie en het toestel keert te laat terug met schade aan de behuizing.

Wat kunnen we hiermee doen? Ik hoop het vertrouwen in de MediaMarkt terug te krijgen door middel van een passende oplossing.

Graag zou ik willen dat de koop ontbonden wordt.

Ook een klacht indienen over Media Markt?