Klacht Media Markt: lange leveringstijd

# 152085
sharon

Wij hebbend online een koelkast besteld hierop hebben we ruim een week op moeten wachten. Bij levering blijk er heel veel schade te zijn aan se koelkast
Bezorgers hebben het direct meegenomen, moesten we weer een week wachtend voordat nieuwe koelkast geleverd kon worden, dus al 2 weken zonder koelkast. Media markt zou terug bellen voor een nieuwe afspraak tot op heden nog niet gedaan. Helaas zijn ze telefonisch ook moeilijk te bereiken lange wachttijden. Kregen we ze eindelijk aan de telefoon geven ze aan dat we moeten wachtend i.v.m. de BTW dagen nou breekt mijn klomp! Geen excuus ontvangen of vergoeding. Telefonist geeft zelfs aan als we het nog niet hebben krijgt u uw geld terug? eindstand nog steeds geen koelkast die we echt nodig hebben!

Onze bestelde koelkast met een vergoeding !

Media Markt
    Geachte mevrouw Landvreugd,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik geprobeerd u telefonisch te benaderen maar dit is helaas niet gelukt. Het is vervelend te vernemen dat uw bestelling beschadigd is geraakt tijdens transport. Graag zou ik telefonisch in contact met u willen komen om samen met u te kijken naar een oplossing. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent?

Ik verneem graag van u.

Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    sharon
    Geachte mevrouw van Swieten.

Allereerst bedankt voor uw reactie.

Ik heb u terug gebeld maar u was helaas in gesprek. U kunt mij heel de dag nog bereiken. Morgen ben ik te bereiken tot 17.00

Sharon Landvreugd
    Media Markt
    Geachte mevrouw Landvreugd,

Bedankt voor uw reactie. Zoals zojuist telefonisch met u besproken hebben wij helaas geen voorraad meer van het door u bestelde product. Wij zullen daarom vandaag het aankoopbedrag aan u terugstorten. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.

Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    sharon
    Uiteindelijk ergens anders maar mijn koelkast besteld omdat ze niet op korte termijn konden leveren . Overigens wel netjes geld terug gekregen. Heb nog nooit zo een slechte ervaring gehad...jammer!

sharon

Ook een klacht indienen over Media Markt?