Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: lange leveringstijd
Details
De klacht
Wij hebbend online een koelkast besteld hierop hebben we ruim een week op moeten wachten. Bij levering blijk er heel veel schade te zijn aan se koelkastBezorgers hebben het direct meegenomen, moesten we weer een week wachtend voordat nieuwe koelkast geleverd kon worden, dus al 2 weken zonder koelkast. Media markt zou terug bellen voor een nieuwe afspraak tot op heden nog niet gedaan. Helaas zijn ze telefonisch ook moeilijk te bereiken lange wachttijden. Kregen we ze eindelijk aan de telefoon geven ze aan dat we moeten wachtend i.v.m. de BTW dagen nou breekt mijn klomp! Geen excuus ontvangen of vergoeding. Telefonist geeft zelfs aan als we het nog niet hebben krijgt u uw geld terug? eindstand nog steeds geen koelkast die we echt nodig hebben!
De oplossing
Onze bestelde koelkast met een vergoeding !Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.