Klacht Media Markt: Laptop, na 2 maand kapot, gerepareerd, na 1,2 uur weer kapot.

Klachtnummer
# 5024
Gebruiker
Henk Van der Weerd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Laptop van Asus. Extra zwaar i.v.m. mogelijkheid HD film te monteren.
USB 3 aansluiting viel weg na enkele weken, Na twee maand was het toetsenbord en het toutchpad kapot.
Meer dan twee weken ter reparatie weggeweest,
Na 1,5 uur zelfde problemen.
Direct contact gehad met asus en met Mediamarkt.
Geboden oplossing: Weer drie weken opsturen ter reparatie.
Conclusie: Meer dam 30% van de tijd besckik ik niet oevr de laptop, terwijl ik hem nog maar ruim 3 maand heb.
Ik wil gewoon een nieuwe.

De oplossing

Gewoon mijn geld terug, pof een nieuwe notebook.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer en mevrouw van der Weerd,Bedankt voor het melden van uw klacht.Door een storing bij het klachtenkompas is uw klacht niet direct bij ons aangekomen.
    Ik heb hierover telefonisch contact met u opgenomen. U vermelde dat de laptop vanwege herhaaldelijk defect is omgeruild door Media Markt Zwolle.Indien uw klacht naar wens is opgelost verzoeken wij u deze ticket te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V.Pakvis
    Afd. Service

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen