Opgelost door Media Markt: Laptop besteld, niet geleverd, vervanging aangeboden, nog steeds niet geleverd.

Nicky

Op 28 januari heb ik de ASUS R556LA-XX2133T besteld. Een week later, op 2 februari, kreeg ik te horen dat de MediaMarkt deze laptop niet leverde. Mij werd de ASUS F555LA-XX1243T aangeboden als vervanging, zonder meerprijs. Ik heb dit aanbod geaccepteerd, maar ik heb niks meer gehoord. Inmiddels (18 februari) is de laptop nog niet geleverd. Ik heb al diverse malen geprobeerd contact te zoeken met de MediaMarkt, telefonisch (wachttijden langer dan een half uur) en via e-mail (geen antwoord), maar ik krijg op geen enkele manier een reactie.

Ik wil dat de ASUS F555LA-XX1243T zo snel mogelijk geleverd wordt, uiteraard zonder meerprijs.

Media Markt

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zou ik u informeren over het feit dat uw bestelling vandaag verzonden wordt. Deze zal naar verwachting morgen bij u afgeleverd worden.

Excuses voor de vertraging.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Nicky
    De laptop is zaterdag geleverd, daarvoor hartelijk dank.
    Al afgehandeld.

Nicky

Ook een klacht indienen over Media Markt?