Opgelost door Media Markt: Laptop besteld, niet geleverd, vervanging aangeboden, nog steeds niet geleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 155575
Gebruiker
Nicky
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 28 januari heb ik de ASUS R556LA-XX2133T besteld. Een week later, op 2 februari, kreeg ik te horen dat de MediaMarkt deze laptop niet leverde. Mij werd de ASUS F555LA-XX1243T aangeboden als vervanging, zonder meerprijs. Ik heb dit aanbod geaccepteerd, maar ik heb niks meer gehoord. Inmiddels (18 februari) is de laptop nog niet geleverd. Ik heb al diverse malen geprobeerd contact te zoeken met de MediaMarkt, telefonisch (wachttijden langer dan een half uur) en via e-mail (geen antwoord), maar ik krijg op geen enkele manier een reactie.

De oplossing

Ik wil dat de ASUS F555LA-XX1243T zo snel mogelijk geleverd wordt, uiteraard zonder meerprijs.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

    Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zou ik u informeren over het feit dat uw bestelling vandaag verzonden wordt. Deze zal naar verwachting morgen bij u afgeleverd worden.

    Excuses voor de vertraging.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Nicky
    Datum
    De laptop is zaterdag geleverd, daarvoor hartelijk dank.
  3. Auteur
    Nicky
    Datum
    Al afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nicky
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen