Klacht Media Markt: laptop binnen 100dagen kapot ,ik wil een nieuwe

Klachtnummer
# 477407
Gebruiker
slechteservice!
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 23 mei 2020 een laptop gekocht, die is nu al kapot (buiten mijn schuld om) en de reparatiekosten worden niet vergoed. Ik heb een prijsopgave gekregen op 26e augustus 2020, Ik ben dan maar akkoord gegaan met de kosten omdat ik mijn laptop nodig heb, maar de onderdelen zijn nog steeds in bestelling.

De oplossing

Ik wil een nieuwe laptop

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen