Opgelost door Media Markt: laptop defect, afhandeling onduidelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 85503
Gebruiker
J.W. Emmens
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Voor mijn zoon heb ik een laptop gekocht op 17-8-2013.
11 juni 2014 is hij hiermee naar Media Markt Groningen gegaan omdat er strepen op het beeldscherm verschenen.
Hij kreeg een prijsopgave terug waarin vermeld staat dat er een kapotte connector aansluiting is. Wij zijn hierop naar MM Groningen gegaan, zij vonden het ook vreemd en begrepen ook niet wat een kapotte usb aansluiting (die het nog doet) met de beeldscherm strepen te maken hebben. Vervolgens is besloten de laptop
nogmaals op te sturen. Wederom komt er een prijsopgave terug met de mededeling van vochtschade, hoe men tot deze conclusie komt is mij onduidelijk op de foto's is niets van dit waar te nemen of het moet het "vochtplekje" op het toetsen bord zijn.
Mijn zoon verzekerde mij dat dit absoluut niet mogelijk is.
NB. Ook de batterij is al binnen het half jaar vervangen om dat deze niet meer opgeladen kon worden

De oplossing

kosteloze reparatie van de laptop of een vervangend exemplaar

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

9 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Emmens,Bedankt voor het melden van uw klacht.Erg vervelend te vernemen dat de uitkomsten van de onderzoeken niet naar verwachting waren. Ik heb telefonisch contact met u gehad en de klacht met u doorgenomen. Ik heb met u afgesproken de laptop naar een onafhankelijk bedrijf te sturen voor een second opinion. Zodra de uitkomsten van dit onderzoek binnen zijn berichten wij u.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    J.W. Emmens
    Datum
    Beste heer Pakvis,Bedankt voor uw reactie.
    Zoals afgesproken wordt de laptop naar een onafhankelijk bedrijf gestuurd, ik hoop binnenkort een reactie van u te ontvangen over de resultaten van het onderzoek.met vriendelijke groet,
    Wil Emmens
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Emmens, Bedankt voor uw reactie. Zodra de uitkomsten bekend zijn wordt er contact met u opgenomen. Klachtenkompas verplicht ons om te reageren op uw berichten. Met deze reden verzoeken wij u vriendelijk te reageren indien u een reactie van ons verwacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    J.W. Emmens
    Datum
    Beste heer Pakvis,
    Is er al iets meer bekend?
    Klachtenkompas verplicht mij om te reageren, dus daarom ook deze reactie.
    met vriendelijke groet,
    Wil Emmens
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Emmens, Bedankt voor uw reactie.Zoals telefonisch aangegeven heb ik de onderzoek uitkomsten ontvangen en e-mail ik deze aan u door.Het onderzoek geeft met duidelijke uitleg aan dat het defect is ontstaan door veel stof en rook aanslag aan de binnenzijde van het product. Hierdoor is de grafische kaart mogelijk oververhit en is de opgegeven klacht ontstaan. Echter is er geen vochtschade geconstateerd.Gezien de gehele situatie is er besloten om uw laptop geheel kosteloos te herstellen. U ontvangt bericht zodra de laptop terug is bij Media Markt en ik bel u in de eerste week van januari indien uw laptop nog niet retour is bij Media Markt.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  6. Auteur
    J.W. Emmens
    Datum
    Beste heer Pakvis,
    Klachtenkompas verplicht mij om te reageren, dus daarom ook deze reactie.
    Ik wil deze klacht pas afsluiten als de laptop ook echt terug is, ik hoop dat dit spoedig kan.met vriendelijke groet,
    Wil Emmens
  7. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Emmens, Bedankt voor uw reactie.Op dit moment wacht het service center op onderdelen. Zodra deze binnen zijn wordt uw laptop hersteld en retour gestuurd naar Media Markt.U ontvangt een bericht zodra de laptop binnen is.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  8. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Emmens, Van Media Markt Groningen heb ik vernomen dat u de laptop gister heeft opgehaald.Ik wens u veel probleemloos plezier met uw laptop.Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  9. Auteur
    J.W. Emmens
    Datum
    Klacht is correct en naar volle tevredenheid afgehandeld, waar voor dank.met vriendelijke groet,
    Wil Emmens

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.W. Emmens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen