Klacht Media Markt: Laptop gaat niet meer aan

Klachtnummer
# 340885
Gebruiker
SvanEssen22
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In juni een Peaq laptop gekocht voor school. Amper gebruikt 5 maanden later laad mijn laptop niet meer op. Naar de mediamarkt gegaan, laptop is opgestuurd en met 2 weken weet terug. Gelukkig controleerde de jongeman bij servicedesk mijn laptop bleek dat het reparatiebedrijf iets anders had vervangen ipv mijn klacht. Laptop laad dus nog steeds niet op, laptop moest weer opgestuurd worden. Volgende dag wordt ik gebeld door servicedesk van de mediamarkt dat ze een andere adaptor hadden gebruikt en die deed het wel dus ik kon mijn laptop weer ophalen. Daar was ik heel tevreden mee.
Nu zijn we een maand verder en gaat mijn laptop helemaal niet meer aan.
Gister nog gebruikt voor mijn school toen had ie al kuren door vast te lopen en moeite met opstarten.
Ik vind het ongelooflijk dat dit gebeurt met een laptop van een half jaar oud die niet heel intensief gebruikt wordt.
Ik heb ontzettend spijt dat ik deze laptop gekocht heb.
Het is voor mij best een gedoe om elke keer naar de mediamarkt heen en weer te gaan om mijn laptop te laten opsturen.

De oplossing

Ik zou het fijn vinden als ik mijn geld retour zou kunnen krijgen of inruilen voor een andere laptop en eventueel zou ik willen bijbetalen voor een ander merk en een betere laptop

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Onze excuses dat dit bericht enige tijd op zich heeft laten wachten.

    Wij hebben u klacht voorgelegd aan MediaMarkt Utrecht met het verzoek deze verder in behandeling te nemen en hierover contact met u op te nemen. Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Rasing
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    SvanEssen22
    Datum
    Gebeld door manager. Die gaf aan dat laptop in ieder geval op gestuurd moest worden omdat deze klacht nog niet eerder is voorgekomen bij mijn laptop. Dit kan ik begrijpen, manager gaf aan dat zij de laptop in de gate zou houden zodra die opgestuurd is.
    Vrijdag 4 januari opgestuurd bij de service in Utrecht. Nu in afwachting.
  3. Auteur
    SvanEssen22
    Datum
    Nog in afwachting tot mijn laptop retour is media markt

Ook een klacht indienen over Media Markt?