Klacht Media Markt: Laptop gekocht, voor 4de keer kapot.

Sjok

Ik heb een laptop gekocht bij media markt Deventer.
Een Acer.
Al na zo'n 3 weken is deze gecrashed.
Ik ging terug naar de Mediamarkt en heb ze uitgelegd dat ik het pas had gekocht, en het echt nodig had voor school.
Hierna werd de laptop opgestuurd.
Na zo' 3 weken kreeg ik hem terug.
Hij deed het prima voor 2 weken en is daarna weer gecrashed, weer terug gebracht en dit keer wat meer ontevreden.
Weer uitgelegd dat ik de laptop hb gekocht voor school, en de laptop al eerder had moeten missen.
Dat maakt niks uit, toch moet die opgestuurd worden.
Na zo'n 3 weken weer opgehaald.
Hierna was mijn laptop overdreven traag, geluid hapert en pakt die geen internet kabel meer.
Een slome laptop is absoluut niet handig voor school, en schandelig voor een laptop die nog geen jaar oud is.
Mijn laptop is voor de derde keer gecrashed, maar dit hebben ze op school zo kunnen maken.
Schandalig dat ze na zoveel problemen, geen geld terug geven of een andere laptop.

Geld terug, nieuwe laptop

Media Markt
    Beste mevrouw Jandeechok,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb u zojuist telefonisch gesproken en heb de klacht telefonisch met u door genomen.Zoals telefonisch aangegeven wordt uw notebook verstuurd naar het geautoriseerde service center die beoordeeld of uw notebook wederom niet naar behoren functioneert bij normaal gebruik.Indien zij dit bevestigen zal Media Markt Deventer een passende oplossing zoeken om uw klacht op te lossen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Deventer uw klacht naar behoren afhandelt.Als u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dit graag. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
    Media Markt
    Beste mevrouw Jandeechok, Ik heb inmiddels van mijn collega's bij Media Markt Deventer vernomen dat er een oplossing aan u is voorgedragen en uw klacht hiermee is afgehandeld.Ik zie uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt

Ook een klacht indienen over Media Markt?