Opgelost door Media Markt: Laptop gekocht die niet naar behoren functioneerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 114572
Gebruiker
Robin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Laatst heb ik een Asus laptop gekocht bij de MediaMarkt . Na 2 dagen gebruik heb ik all een aantal keren gehad dat het touchscreen niet meer functioneerde en dat soms het toetsenbord niet werken. Tevens heeft de laptop last van "Ghost touches".

Gisteren bracht ik de laptop terug naar het servicepoint in de hoop dat er wat mee ging gebeuren. De laptop werd aangenomen voor een nader onderzoek. Vandaag kreeg ik een belletje dat ze geen problemen hebben geconstateerd en ik de laptop op kon komen halen. Hier was ik het uiteraard niet mee eens aangezien de laptop niet naar behoren functioneerd.

Hierop heb ik ze gewezen op mijn rechten als consument. Na wat overleg met een collega wouden ze mij het aankoop bedrag terug geven. Dat klonk goed tot dat ze vertellen dat ze wel 10% van het aankoop bedrag en onderzoeks kosten in rekening zouden brengen.

Ik ben het hier niet mee eens want ik vind dat als ik een product koop dat het gewoon naar behoren moet functioneren.

De oplossing

Volledige aankoop bedrag terug en geen onderzoeks kosten. Ik vind het onredelijk dat als iik een product koop dat niet naar behoren functioneerd ze maar een deel van mijn aankoop bedrag willen terug storten en onderzoeks kosten rekenen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat uw laptop niet naar behoren leek te functioneren. Excuses voor het ongemak.

    Media Markt Rotterdam Centrum heeft contact met u opgenomen en u een oplossing te hebben geboden voor uw klacht.

    Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Robin
    Datum
    Bedankt voor de reactie. Het is inmiddels opgelost. Ik ben telefonisch benaderd en ging akkoord, eenmaal in het service center wisten ze echter ineens niets van de afspraken die er waren gemaakt en ze wouden met de laptop terug geven. Na een leidinggevende te hebben gesproken alsnog mijn geld terug gekregen. Bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen