Klacht Media Markt: Laptop HP Pavilioen DV 9780

Zwart scherm (blijvend) na opstarten
Dit blijkt een fabricagefout te zijn van de Nvidia chip op de grafische kaart,
in o.a. de DV - serie van HP.
In Amerika worden inmiddels deze laptops gratis gerepareerd.
( Kijk op internet bij de klacht: Zwart scherm HP Pavilioen DV 9780 )
Na een brief te hebben gestuurd naar het hoofdkantoor van Media Markt,
nemen zij niet de moeite om hierop te reageren.
Volgens het Nederlands Burgerlijk Wetboek moet een product alle eigenschappen bezitten die voor normaal gebruik nodig zijn.
Ik verzoek nogmaals Media Markt tot reparatie of vervanging van de defecte onderdelen over te gaan.

Media Markt
    Geachte heer Baints,Bedankt voor het melden van uw klacht.Zojuist heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken en was er geen mogelijkheid een bericht achter te laten.Om uw klacht bij de juiste persoon voor te leggen wil ik graag van u weten bij welke vestiging u de HP laptop heeft aangeschaft. Wilt u dit aangeven door middel van een reactie in deze klacht?Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    l.baints@gmail.com
    Was het weekend afwezig, hierbij de zaak waar hij is gekocht,MediaMarkt
    Brouwerstraat 3
    1315 BL Almere
    Media Markt
    Geachte heer Baints, Bedankt voor uw terugkoppeling. Van Media Markt Almere heb ik vernomen dat schriftelijk een reactie aan u is verstuurd.Media Markt Almere is in afwachting van uw reactie en handelt uw klacht verder af.Indien u toch nog vragen of opmerkingen heeft waarmee ik u kan helpen verneem ik dit graag van u.Met vriendelijk groet,
    Dhr. V. Pakvis
    l.baints@gmail.com
    De laptop is ingeleverd en wordt doorgestuurd voor reparatie,
    dit zal 3 tot 5 weken duren.
    De brief van het hoofdkantoor wordt meegezonden.
    Wij zijn in afwachting en vertrouwen erop dat de reparatie kosteloos zal worden uitgevoerd.
    Groet,
    Mw. A. Baints-Kuiter
    Media Markt
    Geachte mevrouw Baints-Kuiter, Wij vernemen graag van u zodra uw klacht is afgehandeld. Met vroendelijke groet,
    l.baints@gmail.com
    Zodra het afgehandeld is over 3 tot 5 weken, laat ik hier een reactie achter. Tot dan.
    Groet,
    Mw. A. Kuiter-Baints
    Media Markt
    Geachte mevrouw Baints-Kuiter, Klachtenkompas verplicht ons om te reageren op uw reactie. Met deze rede nverzoek ik u vriendelijk te reageren indien u vragen of opmerkingen heeft waar u onze reactie bij verlangt. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    l.baints@gmail.com
    Zoals eigenlijk in het voorgaande bericht, vertrouw ik op een coulante afwikkeling van MediaMarkt, waarbij geen kosten in rekening worden gebracht. Mijn laatste reactie zal zijn als de laptop terug ontvangen over de manier van afhandeling van MediaMarkt.
    met vriendelijke groet,
    Media Markt
    Geachte mevrouw Kuiters-Baints, Prima, dank u. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    l.baints@gmail.com
    De laptop is bij u in behandeling, zou u mij ook kunnen vertellen hoelang het nog duurt (want ik mis 'm wel) ?
    met vriendelijke groet,
    Media Markt
    Geachte mevrouw Kuiter-Baints, Naar aanleiding van uw bericht heb ik Media Markt Almere verzocht om contact met u op te nemen om de status door te spreken. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Mw. Zandhuis,
    Helaas heeft de reparatie afdeling van de MediaMarkt nog geen contact met mij opgenomen, over de status van de laptop, zoals u had toegezegd. Ik weet dus nog niets, maar ik ben wel benieuwd wanneer hij weer klaar is.
    De laptop zou worden gerepareerd en was op 7 juli reeds ingeleverd.
    Media Markt
    Geachte heer-mevrouw Kuiter-Baints, Het spijt me te horen dat u nog geen bericht heeft ontvangen. Ik wil u daar mijn welgemeende excuses voor aanbieden. Naar aanleiding van uw bericht heb ik direct contact opgenomen met Media Markt Almere. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om de status van de reparatieopdracht te bespreken. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Media Markt
    Geachte mevrouw Kuiter-Baints, Van mijn collega van Media Markt Almere heb ik vernomen dat er zojuist is geprobobeerd telefonisch contact met u op te nemen maar dat men u niet niet heeft kunnen bereiken. Er is een bericht op uw voicemail achtergelaten. Op 27 juli jl is er tevens een e-mailbericht naar u verstuurd. Met vriendelijke groet, Mw. F, Zandhuis
    l.baints@gmail.com
    Ik kon de laptop weer ophalen bij het MediaMarkt filiaal in Almere.
    Maar de reparatie viel ronduit teleurstellend uit.Op de reparatie opdrachtbon stond de klacht van de consument,
    echter, heel iets anders dan de klacht die ik had opgegeven.
    Mijn KLACHT was:
    Zwart scherm (blijvend) na opstarten
    en NIET zoals op de reparatiebon stond:
    Kan alleen nog op internet en dat duurt heel lang.
    Twee verschillende dingen dus.
    En: ik heb nog altijd dat zwarte scherm,
    niets gebeurt dus.
    l.baints@gmail.com
    Ik wacht dus al vanaf 26-06-2014 tot nu en er is in feite niets veranderd. Nog steeds, waar het ook mee begon, het zwarte scherm.
    Het valt mij erg tegen!Groet,
    Media Markt
    Geachte mevrouw Kuiter-Baints, Vervelend om te vernemen dat uw laptop niet gerepareerd is en dat er onduidelijkheid is over de klachtomschrijving. Uw laptop is niet gerepareerd omdat de laptop te oud is, Hewlett Packard levert geen onderdelen meer blijkt t leveren voor dit model. De economische levensduur voor deze laptop is drie jaar. U heeft de laptop zes jaar geleden aangeschaft, de garantietermijn en economische levensduur zijn ruim overschreden. Omdat er geen onderdelen beschikbaar zijn voor uw type laptop kan er helaas, ongeacht de klachtomschrijving, geen reparatie uitgevoerd worden. Ik vind het vervelend te vernemen dat u dit niet duidelijk is uitgelegd door Media Markt Almere. Daar bied ik u mijn welgemeende excuses voor aan. Omdat ik inhoudelijk niks meer kan toevoegen stel ik voor om de klacht af te sluiten. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Geachte Mw.
    De door mij gekochte laptop Pavilioen DV 9780 heeft niet de eigenschappen die ervan mag verwachten na uw reparatie.
    NOG STEEDS DE FABRICAGE FOUT van de Nvidia chip.
    Ik verzoek nogmaals dat u overgaat tot vervanging van het defecte onderdeel.
    Media Markt
    Geachte mevrouw Kuiter-Baints, In mijn vorige bericht heb ik getracht uit te leggen dat uw laptop te oud is en dat er geen onderdelen meer beschikbaar zijn. De garantietermijn evenals de economische levensduur zijn ruimschoots verstreken. Een verkoper is er gedurende de garantietermijn en de economische levensduur verantwoordelijk voor dat een artikel goed functioneert. Na die periode niet meer.Ik begrijp dat het vervelend is dat de laptop niet meer gerepareerd kan worden. Om bovengenoemde redenen kunnen wij echter niet overgaan tot vervanging van een defect onderdeel. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?