Klacht Media Markt: Laptop kapot binnen garantie zonder aankoopbewijs

Klachtnummer
# 360416
Gebruiker
Mijo7114
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een laptop cadeau gekregen van mijn broer
Deze heeft hem bij media markt gekocht, de exacte datum van aankoop weten we alleen niet meer en we vermoeden dat hij contant heeft afgerekend
Maar we hebben van hem geen garantie bewijs of aankoop bon ontvangen
En we spreken hem we eens in de heel wat maanden gezien hij in Bonaire woont dus contact is wat lastig

Maar nu is er een probleem met de desbetreffende laptop, hij gaat compleet niet meer aan en hij valt zeker weten nog binnen de garantietermijn, maar hoe lossen we dit nu op met jullie?

De oplossing

We hopen dat er een manier is om een kopie van de aankoop bon te krijgen zodat we de laptop kunnen laten repareren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen