Klacht Media Markt: laptop kwijtgeraakt

suus9902

Ik heb 5 maanden geleden een laptop gekocht, geen goedkope, die na 4 maanden kapot ging. Het scharnier tussen het toetenbord en het scherm afgebroken. Ik kon mijn laptop niet meer dichtklappen. Ik moest hem ter reparatie op laten sturen, maar kreeg geen garantie dat hij ook werkelijk werd gerepareerd via de garantie, want als ik hem zelf kapot had gemaakt werd dit niet vergoed. Zou 2 tot 3 weken duren, maar nu na 4 weken krijg ik een mailtje dat ik een nieuwe laptop kan komen halen of mijn geld terug krijg, omdat ze niet binnen de termijn mijn laptop terug hebben. Ik heb liever mijn eigen laptop terug met alles wat daarop staat.....vind echt dat ze zo niet met de spullen van hun klanten om kunnen gaan. Ben zeer boos en teleurgesteld en ga dadelijk mijn geld terug halen en een nieuwe laptop kopen, maar zeker nooit meer bij mediamarkt.

Achterhalen waar mijn eigen laptop is en die gerepareerd en wel terug geven. Nu mag ik mijn geld terug gaan halen, maar ben wel alles kwijt wat op mijn computer staat. Ook mijn photoshop kan ik niet op een nieuwe laptop installeren omdat het nog op de oude staat en maar op 1 laptop geïnstalleerd mag worden. Dus wil ook graag een nieuwe adobe photoshop.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u de data en programma's van uw laptop kwijt bent. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, echter kwam het momenteel niet uit. Wij zullen na 4 uur nogmaals contact opnemen om de klacht te bespreken.

Mocht dit niet uitkomen vernemen wij uiteraard graag van u.

Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Helaas hebben wij geen contact met u kunnen krijgen. Wij hebben Media Markt Tilburg verzocht contact met u op te nemen om de klacht te bespreken. Indien u telefonische toelichting wenst vernemen wij graag wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van Media Markt Tilburg vernomen dat zij u helaas niet telefonisch hebben kunnen bereiken. Zij hebben hierom een e-mail verstuurd en u daarin uitleg gegeven over de mogelijkheden.

Wij vernemen graag of u tevreden bent over de afhandeling.

Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?