Klacht Media Markt: laptop meerdere keren opgestuurd nooit gemaakt

Klachtnummer
# 173618
Gebruiker
Etorrenga
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijn laptop is naar mediamarkt gestuurd voor reparatie. Weken moeten wachten blijkt dat de onderdelen nog niet binnen waren. Daarna hadden ze de verkeerde onderdelen ontvangen, weer wachten...

Eindelijk mijn laptop terug met een hele lijst wat er gerepareerd zou zijn, zit er een toetsenbord in die niet goed vast zit, laptop word nog steeds erg warm. Dit was ook 1 van de redenen dat hij was opgestuurd.
De onderkant was ook kapot, dit zouden ze vervangen, ook niet gedaan.

De eerste keer had ik mijn harde schijf eruit gehaald want er stonden belangrijke bestanden op, dus ik vraag of dat deze keer ook kan krijg ik te horen dat het niet kan?!
Na meerdere keren gevraagd te hebben waarom en geen duidelijk antwoord te krijgen toch maar weer opgestuurd.
Paar weken later weer opgehaald is inderdaad het toetsenbord vervangen maar de achterkant zit nog steeds los. Toen heb ik 1 schroef eruit gehaald blijft het nooit vervangen te zijn...

De oplossing

Dat de laptop gemaakt word

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw laptop niet naar behoren werkt. Uw klacht is voorgelegd bij media Markt Nieuwegein, deze zullen binnen enkele dagen contact opnemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en te zoeken naar een oplossing.

    Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Etorrenga
    Datum
    vandaag om 10:00 gebeld om te vragen hoe dit nou allemaal zit, krijg je te horen dat het druk is. Je word zo terug gebeld.
    12:00 weer gebeld nog steeds niemand die kan helpen. Zeggen ze er zijn weinig mensen aan het werk nu je word zo terug gebeld.
    15:00 nog een keer gebeld en alweer, je word zo terug gebeld....

    Dit is echt de slechte service die ik ook heb meegemaakt.
    en dit alleen omdat jullie 2 keer hetzelfde onderdeel niet hebben vervangen??
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben dit doorgegeven aan Media Markt Nieuwegein, deze zullen spoedig contact opnemen om de klacht inhoudelijk te bespreken.

    Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Momenteel is uw klacht nog in behandeling. Media Markt Nieuwegein zal naar verwachting vandaag contact opnemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en naar een passende oplossing te zoeken.

    Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben van Media Markt Nieuwegein vernomen dat er inmiddels contact is geweest. Wij gaan er vanuit dat er een passende oplossing is aangeboden en dat de klacht verder naar behoren wordt afgehandeld.

    Indien u tevreden bent over de afhandeling willen wij u vragen de klacht af te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen